top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Okres sprawozdawczy w CRM

Okres sprawozdawczy jest jednym z najważniejszych parametrów do budowania raportów analitycznych w CRM. Pomaga śledzić elementy, nad którymi pracował pracownik.

Jak to działa?

Na przykład okres sprawozdawczy to kwiecień 2020 r.

Deal należy do okresu sprawozdawczego, jeśli: Przykład:
Deal został dodany, edytowany lub zamknięty w tym okresie. Deal został utworzony w 2018 r. i zamknięty w kwietniu 2020 r.
Deal został zamknięty, jednak do formularza zamkniętego deala dodano nowe działanie (połączenie, e-mail itp.). Deal został zamknięty dwa miesiące temu, ale w tym miesiącu trzeba wysłać do klienta wiadomość e-mail (na przykład fakturę końcową).
Deal jest w toku (nie został jeszcze zamknięty). Deal został utworzony w 2016 r., ale nie został jeszcze zamknięty.

Jaka jest różnica między filtrem "Okres sprawozdawczy" a filtrami "Utworzono dnia" i "Data zakończenia"?

Jeśli chcesz zbudować raport zawierający tylko te elementy, które zostały utworzone w konkretnym okresie, użyj filtrów Utworzono dnia i Data zakończenia. Jeśli musisz zbudować raport, który zawiera tylko elementy w toku, użyj filtru Okres sprawozdawczy.

W tym artykule dowiesz się, jak się różnią dane w raportach analitycznych w zależności od wybranego filtra. Jako przykład wykorzystamy jeden z raportów Analityki CRM - raport Lejek sprzedażowy.

Wybierzemy "Bieżący miesiąc" jako okres raportowania i zobaczymy, że mamy 9 wygranych deali.

Jeśli otworzymy listę deali, zobaczymy, że nie wszystkie deale są utworzone w tym miesiącu. Jednak te deale zostały dziś zamknięte i dlatego są wyświetlane w tym raporcie.

Usuńmy pole Okres sprawozdawczy i dodajmy dwa inne pola: Utworzono dnia i Data zakończenia. Wybierz filtr Bieżący miesiąc dla obu tych pól.

Na liście pozostały tylko 3 deale. Te deale zostały utworzone i zamknięte w tym miesiącu.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane