Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Okres sprawozdawczy w CRM

Okres sprawozdawczy jest jednym z najważniejszych parametrów do budowania raportów analitycznych w CRM. Pomaga śledzić elementy, nad którymi pracował pracownik.

Przykład: masz dział sprzedaży, pracownicy którego regularnie komunikują się z klientami. Chcesz się dowiedzieć, ile deali zostało faktycznie przetworzonych w ciągu miesiąca. Ustaw okres sprawozdawczy w filtrze, a zobaczysz wszystkie deale, w których dokonano zmian w tym okresie.


Jak to działa?

Na przykład okres sprawozdawczy to kwiecień 2022 r.

Deal trafi do okresu sprawozdawczego, jeśli: Przykład:
Deal został dodany, edytowany lub zamknięty w tym okresie. Deal został utworzony w 2021 r. i zamknięty w kwietniu 2022 r.
Deal został zamknięty, jednak do formularza zamkniętego deala dodano nową aktywność. Deal został zamknięty dwa miesiące temu, ale w tym miesiącu trzeba wysłać do klienta wiadomość e-mail (na przykład fakturę końcową).
Deal jest w toku (nie został jeszcze zamknięty). Deal został utworzony w 2019 r., ale nie został jeszcze zamknięty.

Jaka jest różnica między filtrem "Okres sprawozdawczy" a filtrami "Utworzono dnia" i "Data zakończenia"?

  • Jeśli chcesz utworzyć raport zawierający tylko elementy utworzone w konkretnym okresie, użyj filtrów Data utworzenia i Data zakończenia.
  • Jeśli chcesz zbudować raport, który zawiera tylko elementy w toku, użyj filtru Okres sprawozdawczy.

W tym artykule dowiesz się, jak zmieniają się dane w zależności od tego, które pola wypełniłeś: Okres sprawozdawczy czy Data utworzenia i Data zakończenia. Weźmy na przykład raport Lejek sprzedażowy z Analityki CRM.

Wybierzemy Bieżący miesiąc jako okres raportowania i zobaczymy, że mamy 6 wygranych deali.

Jeśli otworzymy listę deali, zobaczymy, że nie wszystkie deale są utworzone w tym miesiącu. Jednak te deale zostały zamknięte dzisiaj i dlatego są wyświetlane w tym raporcie.

Następnie odznaczmy pole Okres sprawozdawczy klikając Dodaj pole.

Dodamy pola: Utworzono dnia i Data zakończenia. Wybierzemy filtr Bieżący miesiąc dla obu tych pól.

Na liście pozostały tylko 4 deale. Te deale zostały utworzone i zamknięte w tym miesiącu.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo