Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Bitrix24.Drive
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Ograniczenia analityki CRM

Analityka CRM umożliwia tworzenie szerokiego zakresu raportów: lejków sprzedażowych, raportów wydajności pracowników, raportów trendów sprzedaży itp.

Dane raportów Analityki CRM można filtrować za pomocą dowolnego pola, można porównywać dane z różnych okresów sprawozdawczych, śledzić proces sprzedaży od nowego leadu do etapu zamkniętego dealu. Wszystkie te procesy powodują duże obciążenie serwerów i wpływają na wydajność.

Z tego powodu ograniczyliśmy liczbę elementów w każdym raporcie do 100 000.

Na przykład możesz utworzyć konwersyjny lejek sprzedaży w CRM Analityce tylko w tym przypadku, gdy masz mniej niż 100 000 leadów i deale.

Co robić, gdy mam ponad 100 000 elementów?

Możesz usunąć nieaktualne elementy. Na przykład usuń deale, które zostały zamknięte ponad rok temu. Aby to zrobić, kliknij CRM> Deale> filtruj deale według daty zakończenia.

Teraz wybierz wszystkie znalezione deale i usuń je.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo