Analityka CRM umożliwia tworzenie szerokiego zakresu raportów: lejków sprzedażowych, raportów wydajności pracowników, raportów trendów sprzedaży itp.
Dane raportów Analityki CRM można filtrować za pomocą dowolnego pola, można porównywać dane z różnych okresów sprawozdawczych, śledzić proces sprzedaży od nowego leadu do etapu zamkniętego dealu. Wszystkie te procesy powodują duże obciążenie serwerów i wpływają na wydajność.
Z tego powodu ograniczyliśmy liczbę elementów w każdym raporcie do 100 000.Na przykład możesz utworzyć konwersyjny lejek sprzedaży w CRM Analityce tylko w tym przypadku, gdy masz mniej niż 100 000 leadów i deale.
Co robić, gdy mam ponad 100 000 elementów?
Możesz usunąć nieaktualne elementy. Na przykład usuń deale, które zostały zamknięte ponad rok temu. Aby to zrobić, kliknij CRM> Deale> filtruj deale według daty zakończenia.
Teraz wybierz wszystkie znalezione deale i usuń je.