Domyślnie system Bitrix24 CRM generuje raporty analityczne na podstawie systemowych pól standardowych. Możesz jednak także analizować dane z pól niestandardowych.
Pola standardowe w CRM
Pola niestandardowe w CRM
Możesz dodać pola niestandardowe do raportów analitycznych w sekcji CRM > Ustawienia > Ustawienia CRM > Ustawienia formularzy i raportów > Raporty analityczne.
Na tej stronie możesz wybrać pola niestandardowe, które zostaną dodane do dostępnych raportów. Obecnie raporty są dostępne dla Leadów, Deali i Faktur (poprzednia wersja).
Wybierz typ raportu, kliknij Dodaj w sekcji Pola dodatkowe i wybierz jedno z dostępnych pól.
Suma całkowita. Kliknij Suma, aby zmienić domyślne obliczenie sumy całkowitej i wybrać, które pole system musi uwzględnić. Domyślnie system oblicza sumę całkowitą jako sumę wszystkich produktów dodanych do deala. Jeśli chcesz uwzględnić liczby z pól niestandardowych, kliknij Edytuj i wybierz pole niestandardowe.
Jeśli chcesz obliczyć zarówno całkowitą kwotę sprzedanych produktów w ramach tego deala, jak i liczbę z pola niestandardowego (np. koszty wysyłki), użyj opcji Dodaj ilość produktu.
Te ustawienia zostaną zastosowane do wszystkich raportów dla tego elementu. Na przykład dla deali.
Zaktualizuj statystykę deali. Raporty analityczne wymagają aktualizacji statystyk deali, aby działały prawidłowo. Jeśli nie wykonasz aktualizacji, system nie będzie mógł ponownie obliczyć dane na podstawie nowych warunków dla poprzednich okresów.
Aktualizacja statystyk może zająć od kilku minut do kilku godzin, w zależności od rozmiaru bazy danych.
- Domyślnie system Bitrix24 CRM generuje raporty analityczne na podstawie systemowych pól standardowych. Możesz jednak także analizować dane z pól niestandardowych.
- Możesz dodać pola niestandardowe do raportów analitycznych w sekcji CRM > Ustawienia > Ustawienia CRM > Ustawienia formularzy i raportów > Raporty analityczne.
- Wybierz typ raportu, kliknij Dodaj w sekcji Pola dodatkowe i wybierz jedno z dostępnych pól niestandardowych.