Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Pola niestandardowe w raportach analitycznych CRM

Domyślnie system Bitrix24 CRM generuje raporty analityczne na podstawie systemowych pól standardowych. Możesz jednak także analizować dane z pól niestandardowych.
Pola standardowe w CRM
Pola niestandardowe w CRM

Możesz dodać pola niestandardowe do raportów analitycznych w sekcji CRM > Ustawienia > Ustawienia CRM > Ustawienia formularzy i raportów > Raporty analityczne.

Na tej stronie możesz wybrać pola niestandardowe, które zostaną dodane do dostępnych raportów. Obecnie raporty są dostępne dla Leadów, Deali i Faktur (poprzednia wersja).

Wybierz typ raportu, kliknij Dodaj w sekcji Pola dodatkowe i wybierz jedno z dostępnych pól.

Można wybrać tylko pola niestandardowe typu Liczba i Liczba całkowita.

Suma całkowita. Kliknij Suma, aby zmienić domyślne obliczenie sumy całkowitej i wybrać, które pole system musi uwzględnić. Domyślnie system oblicza sumę całkowitą jako sumę wszystkich produktów dodanych do deala. Jeśli chcesz uwzględnić liczby z pól niestandardowych, kliknij Edytuj i wybierz pole niestandardowe.

Jeśli chcesz obliczyć zarówno całkowitą kwotę sprzedanych produktów w ramach tego deala, jak i liczbę z pola niestandardowego (np. koszty wysyłki), użyj opcji Dodaj ilość produktu.

Te ustawienia zostaną zastosowane do wszystkich raportów dla tego elementu. Na przykład dla deali.

Zaktualizuj statystykę deali. Raporty analityczne wymagają aktualizacji statystyk deali, aby działały prawidłowo. Jeśli nie wykonasz aktualizacji, system nie będzie mógł ponownie obliczyć dane na podstawie nowych warunków dla poprzednich okresów.

Aktualizacja statystyk może zająć od kilku minut do kilku godzin, w zależności od rozmiaru bazy danych.

W skrócie
  • Domyślnie system Bitrix24 CRM generuje raporty analityczne na podstawie systemowych pól standardowych. Możesz jednak także analizować dane z pól niestandardowych.
  • Możesz dodać pola niestandardowe do raportów analitycznych w sekcji CRM > Ustawienia > Ustawienia CRM > Ustawienia formularzy i raportów > Raporty analityczne.
  • Wybierz typ raportu, kliknij Dodaj w sekcji Pola dodatkowe i wybierz jedno z dostępnych pól niestandardowych.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo