top_pl
Logowanie

Bitrix24Care

Raport wyników indywidualnych w Analityce CRM

Raport Wyniki indywidualne pomaga ocenić wydajność menedżerów sprzedaży według liczby wygranych deali.

Jak to działa?

Kliknij Analityka CRM> Wyniki pracowników> Wyniki indywidualne.

Najpierw wybierz okres sprawozdawczy. Wszystkie deale zamknięte w wybranym okresie sprawozdawczym zostaną dodane do raportu niezależnie od daty utworzenia deala.

Czytaj więcej: Okres sprawozdawczy w CRM

Najedź kursorem myszy na jedną z kolumn, aby wyświetlić statystyki pracownika dotyczące deali.

W tabeli Udział menedżerów w sprzedaży możesz zobaczyć następujące informacje:

  • Pracownik - w tej kolumnie wyświetlają się wszyscy menedżerowie sprzedaży pracujący z dealami;
  • Deale w toku - liczba deali wygranych lub utraconych przez pracownika;
  • Łączna kwota wygranych deali - łączna kwota deali wygranych przez pracownika;
  • Średnia kwota wygranego deala - średnia kwota wygranejgo deala w okresie sprawozdawczym;
  • Konwersja - procent wygranych deali.


To pomogło Dzięki :) To nie pomogło Przykro nam :( Komentarz
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Nie tego szukam
To zbyt skomplikowane