Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Raport wyników indywidualnych w Analityce CRM

Raport Wyniki indywidualne pomaga ocenić wydajność menedżerów sprzedaży według liczby wygranych deali.

Jak to działa?

Kliknij Analityka CRM> Wyniki pracowników> Wyniki indywidualne.

Najpierw wybierz okres sprawozdawczy. Wszystkie deale zamknięte w wybranym okresie sprawozdawczym zostaną dodane do raportu niezależnie od daty utworzenia deala.

Czytaj więcej: Okres sprawozdawczy w CRM

Najedź kursorem myszy na jedną z kolumn, aby wyświetlić statystyki pracownika dotyczące deali.

W tabeli Udział menedżerów w sprzedaży możesz zobaczyć następujące informacje:

  • Pracownik - w tej kolumnie wyświetlają się wszyscy menedżerowie sprzedaży pracujący z dealami;
  • Deale w toku - liczba deali wygranych lub utraconych przez pracownika;
  • Łączna kwota wygranych deali - łączna kwota deali wygranych przez pracownika;
  • Średnia kwota wygranego deala - średnia kwota wygranejgo deala w okresie sprawozdawczym;
  • Konwersja - procent wygranych deali.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo