Raport Wyniki indywidualne pomaga ocenić wydajność menedżerów sprzedaży według liczby wygranych deali.
Jak to działa?
Kliknij Analityka CRM> Wyniki pracowników> Wyniki indywidualne.
Najpierw wybierz okres sprawozdawczy. Wszystkie deale zamknięte w wybranym okresie sprawozdawczym zostaną dodane do raportu niezależnie od daty utworzenia deala.
Najedź kursorem myszy na jedną z kolumn, aby wyświetlić statystyki pracownika dotyczące deali.
W tabeli Udział menedżerów w sprzedaży możesz zobaczyć następujące informacje:
- Pracownik - w tej kolumnie wyświetlają się wszyscy menedżerowie sprzedaży pracujący z dealami;
- Deale w toku - liczba deali wygranych lub utraconych przez pracownika;
- Łączna kwota wygranych deali - łączna kwota deali wygranych przez pracownika;
- Średnia kwota wygranego deala - średnia kwota wygranejgo deala w okresie sprawozdawczym;
- Konwersja - procent wygranych deali.