Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Raport wyników indywidualnych w Analityce CRM

Raport Wyniki indywidualne pomaga ocenić wydajność menedżerów sprzedaży według liczby wygranych deali.

Jak to działa?

Kliknij Analityka CRM> Wyniki pracowników> Wyniki indywidualne.

Najpierw wybierz okres sprawozdawczy. Wszystkie deale zamknięte w wybranym okresie sprawozdawczym zostaną dodane do raportu niezależnie od daty utworzenia deala.

Czytaj więcej: Okres sprawozdawczy w CRM

Najedź kursorem myszy na jedną z kolumn, aby wyświetlić statystyki pracownika dotyczące deali.

W tabeli Udział menedżerów w sprzedaży możesz zobaczyć następujące informacje:

  • Pracownik - w tej kolumnie wyświetlają się wszyscy menedżerowie sprzedaży pracujący z dealami;
  • Deale w toku - liczba deali wygranych lub utraconych przez pracownika;
  • Łączna kwota wygranych deali - łączna kwota deali wygranych przez pracownika;
  • Średnia kwota wygranego deala - średnia kwota wygranejgo deala w okresie sprawozdawczym;
  • Konwersja - procent wygranych deali.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo