Możesz wyświetlić raporty analityczne Sales Intelligence w sekcji Analityka CRM> Sales Intelligence.
ROI z reklamy
Pierwszy raport wyświetla skuteczność każdego źródła ruchu. Które źródło ruchu przynosi więcej pieniędzy? Które źródło ruchu ma wyższy współczynnik konwersji?
Tutaj możesz zobaczyć rodzaj lejka sprzedażowego podzielonego na części. Każda część oznacza jedno źródło ruchu. Możesz także wyświetlić współczynnik konwersji sprzedaży.
Na przykład widzimy, że 28 osób zobaczyło reklamę na Twoim billboardzie. Trzy osoby stały się Twoimi potencjalnymi klientami, więc współczynnik konwersji billboardu wynosi 10%.
Możesz również wyświetlić te dane w widoku tabeli:
Ta tabela wyświetla, ile leadów, deali i wygranych deali wygenerowano z każdego źródła ruchu. Tabela wyświetla również współczynnik konwersji i całkowitą kwotę wygranych deali.
Raport dotyczący ruchu
Drugi raport wyświetla, jak skutecznie menedżerowie pracują z każdym źródłem ruchu.
Tutaj możesz zobaczyć lejek sprzedażowy i współczynnik konwersji sprzedaży.
Dane te są również prezentowane w widoku tabeli. Tutaj możesz wyświetlić informacje o każdym menedżerze.