Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Zezwól na dostęp do swojego Bitrix24 w celu uzyskania pomocy technicznej

Czasami, aby skutecznie rozwiązać problem, pomoc techniczna Bitrix24 potrzebuje dostępu administracyjnego do Twojego konta. Aby uniemożliwić naszym użytkownikom wysyłanie do nas osobistych danych logowania, opracowaliśmy specjalny algorytm, który umożliwia administratorom Bitrix24 zagwarantowanie bezpiecznego dostępu do ich konta w celu uzyskania pomocy technicznej Bitrix24.

Po skontaktowaniu się z pomocą techniczną nasz specjalista wysyła zgłoszenie serwisowe do administratora Bitrix24 w celu sprawdzenia ustawień portalu.

Możesz odmówić dostępu, wtedy nasi pracownicy nie będą mogli wejść do Twojego Bitrix24. Poprosimy o zrzuty ekranu z ustawieniami, następnie zaproponujemy wprowadzenie zmian, jednak zajmie to znacznie więcej czasu.

Dostęp jest przyznawany na siedem dni, ale możesz go anulować w dowolnym momencie.

Pamiętaj, że najpierw musisz skontaktować się z pomocą techniczną Bitrix24. Dopiero wtedy inicjowane jest żądanie dostępu. Tylko administrator może zaakceptować prośbę o dostęp do konta.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo