W Bitrix24 możesz użyć własnej nazwy domeny. Na przykład użyj adresu my.intranet.pl lub mycompany.pl zamiast intranet.bitrix24.pl. Dostępne jest również przełączanie wsteczne.
- Możesz użyć własnej nazwy domeny, jeśli subskrybujesz plan Professional i Enterprise. Nie możesz używać własnej nazwy domeny w trybie demonstracyjnym.
- Jeśli masz plan zarchiwizowany, to aby zmienić domenę Bitrix24, musisz najpierw przełączyć się na aktualny plan taryfowy.
- Należy pamiętać, że po zmianie domeny, rzeczywista strefa przechowywania danych nie ulega zmianie. Po zmianie domeny będą obowiązywały cechy poprzedniej strefy. Szybkość dostępu, przepisy dotyczące danych osobowych i lokalizacje serwerów w niektórych krajach są ściśle regulowane. Każda strefa ma własne narzędzia Bitrix24, dostępne metody płatności, walutę płatności, wsparcie partnerskie itd.
- Nie musisz kupować i odnawiać certyfikatu SSL dla swojej domeny. Certyfikat jest teraz wydawany bezpłatnie i automatycznie odnawiany.
- Po zmianie domeny przestaną działać następujące usługi:
- Kanały otwarte - po zmianie domeny musisz je ponownie podłączyć.
- Wszystkie widżety w witrynach (czat online, formularze CRM itp.) - musisz ponownie zainstalować wszystkie widżety.
- Webhooki aplikacji - musisz utworzyć je ponownie.
Przełącz Bitrix24 na swoją domenę
Aby zmienić nazwę domeny, musisz wykonać następujące czynności:
- Wprowadź 4 rekordy typu IN NS w edytorze DNS strefy domeny. Jeśli istnieją inne rekordy dla podłączenia domeny, musisz je usunąć.
- Skontaktuj się ze Wsparciem Bitrix24. Może to zrobić tylko administrator Bitrix24.
- Podaj dokładną nazwę własnej domeny. Prześlij potwierdzenie zmian wprowadzonych w rekordach NS dla podłączenia domeny – może to być po prostu zrzut ekranu edytora DNS strefy Twojej domeny.
ns-1277.awsdns-31.org.
ns-310.awsdns-38.com.
ns-581.awsdns-08.net.
ns-1613.awsdns-09.co.uk.
Udostępniamy tylko rekordy typu NS. Nie udostępniamy rekordów A-, CNAME- ani innych. Jeśli nie możesz samodzielnie wprowadzić tych rekordów, musisz skontaktować się ze wsparciem firmy hostingowej. Jeśli firma hostingowa nie pozwala na wprowadzanie rekordów NS, musisz zmienić dostawcę usług hostingowych.
Jeśli dodajesz rekordy NS dla domeny głównej, na przykład test.tld
(domena drugiego poziomu), nie będziesz mógł dokonać innych zmian w swojej domenie i subdomenach, ponieważ przenosisz całą swoją domenę i jej subdomeny do zarządzania przez Bitrix24. W takim przypadku domena będzie używana tylko dla portalu Bitrix24.
Jeśli dodajesz rekordy NS tylko dla subdomeny, na przykład crm.test.tld
(domena trzeciego poziomu), to Bitrix24 będzie zarządzał tylko tą subdomeną, bez wpływu na główną domenę drugiego poziomu (test.tld
) i jej inne subdomeny (sklep.test.tld
itp.). W takim przypadku będziesz mógł wykorzystać domenę główną i jej subdomeny do innych swoich projektów.
Gdzie mogę sprawdzić nazwę domeny?
Aby zobaczyć nazwę domeny, przejdź do Bitrix24.Network - kliknij swoje zdjęcie profilowe> wybierz Moja strona Bitrix24.Network.
Polecane artykuły: