Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Wideokonferencje

Wideokonferencje są przydatne do wygodnej komunikacji ze współpracownikami, klientami i partnerami: omawiaj projekty i zamówienia bezpośrednio w Bitrix24. Utwórz wideokonferencję i udostępnij link uczestnikom.

Korzystając z wideokonferencji, możesz dzwonić do użytkowników, którzy nie są zarejestrowani w Twoim Bitrix24.

Liczba uczestników wideokonferencji zależy od planu taryfowego:


Jak utworzyć wideokonferencję

Aby utworzyć nową wideokonferencję,

  1. Przejdź do sekcji Firma,
  2. Otwórz sekcję Wideokonferencje,
  3. Kliknij Utwórz konferencję.

Podaj nazwę i dodaj uczestników konferencji.

W razie potrzeby możesz utworzyć hasło do swojej wideokonferencji, aby uniemożliwić dostęp do niej osobom nieupoważnionym.

Kliknij przycisk ołówka, aby edytować wiadomość z zaproszeniem do wideokonferencji.

Edytuj treść wiadomości i kliknij Zapisz.

Pola: #CREATOR#, #TITLE#, #LINK# są wypełniane automatycznie.

Skopiuj tekst wiadomości z linkiem do wideokonferencji, aby wysłać go do uczestników zewnętrznych. Kliknij Utwórz, aby utworzyć wideokonferencję.

Utworzona konferencja zostanie dodana do listy dostępnych wideokonferencji. Ponadto zostanie utworzony czat z uczestnikami wideokonferencji.


Jak rozpocząć wideokonferencję

Możesz rozpocząć wideokonferencję na dwa sposoby.

Na liście wideokonferencji. Otwórz listę wideokonferencji, klikając Firma > Wideokonferencje. Wybierz potrzebną konferencję i kliknij Zacznij.

Na liście czatów. Otwórz czat wideokonferencji na liście czatów i kliknij Rozpocznij konferencję.

Do prawidłowego funkcjonowania wideokonferencji potrzebna jest odpowiednia przeglądarka.
Zalecana przeglądarka do rozmów wideo

Jak korzystać z wideokonferencji

Na przykład chcesz zorganizować dla swoich klientów webinarium. Utwórz wideokonferencję i udostępnij link uczestnikom. Twoi klienci nie będą musieli pobierać dodatkowych aplikacji ani nigdzie się rejestrować. Możesz zapraszać klientów za pośrednictwem komunikatorów lub sieci społecznościowych.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Klient kliknie wysłany przez Ciebie link, wprowadzi hasło i rozpocznie się wideokonferencja.

Klient kliknie wysłany przez Ciebie link.

Wprowadzi hasło i dołączy do wideokonferencji.

Aby dołączyć do wideokonferencji, trzeba zezwolić na dostęp do kamery i mikrofonu oraz podać swoje imię i nazwisko.


Jak edytować lub usunąć wideokonferencję

Aby edytować lub usunąć wideokonferencję,

  1. Przejdź do sekcji Firma,
  2. Otwórz sekcję Wideokonferencje,
  3. Kliknij Trzy kropki (...) i wybierz potrzebne działanie.

Po wybraniu opcji Edytuj zostanie otwarty suwak, w którym możesz edytować nazwę konferencji, uczestników, hasło oraz tekst zaproszenia do wideokonferencji. Nie zapomnij zapisać zmian.


W skrócie
  • Korzystając z wideokonferencji, możesz dzwonić do użytkowników, którzy nie są zarejestrowani w Twoim Bitrix24.
  • Aby utworzyć nową wideokonferencję, otwórz sekcję Wideokonferencje i kliknij Utwórz konferencję.
  • Po utworzeniu wideokonferencji wyślij link do wideokonferencji do użytkowników zewnętrznych.
  • Możesz rozpocząć wideokonferencję na liście lub na czacie wideokonferencji.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo