Aby zbiorczo dodać produkty do CRM, użyj opcji Importuj produkty.
Ta metoda jest przydatna podczas pierwszego ładowania dużej listy produktów. Jeśli używasz importu do regularnej synchronizacji z usługami innych firm, produkty w katalogu mogą zostać zduplikowane.
Jak to działa?
Przejdź do CRM> Produkty> kliknij koło zębate i wybierz opcję Import produktów.
Prześlij plik w formacie .csv. Aby ułatwić ten proces, możesz pobrać przykładowy plik, wypełnić go danymi swoich produktów i zaimportować.
Wypełnij plik danymi produktów.
Ważne informacje dotyczące prawidłowego importu produktów
Puste pola
Jeśli nie chcesz dodawać żadnych parametrów do pola, po prostu zostaw je puste lub usuń.
Wiele pól
Jeśli produkt ma kilka wartości w wielu polach, określ każdą wartość w nowym wierszu i ten sam identyfikator dla wierszy.
Pola niestandardowe
Aby zaimportować niestandardowe wartości pól, musisz najpierw utworzyć odpowiednie właściwości produktu w Bitrix24. Aby to zrobić, przejdź do CRM> Ustawienia> Podstawowe> Ustawienia produktów..
Zdjęcia produktów
Aby zaimportować obrazy, określ link publiczny do obrazu. Link nie może zawierać znaków specjalnych w formacie https://example.com/uploads/my_image.jpg.
Ceny produktów
W celu prawidłowego importu cen, określ potrzebną walutę w sekcji CRM> Ustawienia> Podstawowe> Waluty.
Duża lista produktów
Jeśli plik zawiera kilka tysięcy produktów, podziel go na części.
W razie potrzeby określ ustawienia pliku: kodowanie i separator kolumn.
Dopasuj pola w swoim pliku do odpowiednich pól w Bitrix24. Na dole strony zobaczysz, jak będą wyglądać dane po zaimportowaniu.
Kliknij przycisk Następna, aby zaimportować produkty. Poczekaj na zakończenie i kliknij Zakończ.
Po zakończeniu importu nowe produkty pojawią się w folderze Importowane produkty.