Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak odzyskać hasło

Jeśli zapomniałeś hasła Bitrix24 lub hasło nie zostało zaakceptowane przez system, zawsze możesz je zresetować i utworzyć nowe.

Jak to działa?

Aby odzyskać hasło, w oknie logowania kliknij opcję Nie pamiętasz hasła?.

Możesz odzyskać hasło na dwa sposoby:

1. Przez e-mail

Wpisz adres e-mail, którego używasz do logowania się do Bitrix24. Na ten adres otrzymasz wiadomość z linkiem do zmiany hasła.

Kliknij Resetuj hasło i podaj nowe hasło.

Jeśli nie pamiętasz swojego adresu e-mail, postępuj zgodnie z instrukcjami, aby znaleźć swój login.
2. Za pomocą telefonu komórkowego

Jeśli podłączyłeś telefon komórkowy podczas rejestracji w Bitrix24, wprowadź swój numer:

Jeśli ten numer jest powiązany z Bitrix24.Network, otrzymasz wiadomość SMS z 6-cyfrowym kodem. Wpisz ten kod w specjalnym polu:

Teraz możesz podać nowe hasło.

Nie otrzymałem e-maila z linkiem do zresetowania hasła

Jeśli nie otrzymałeś e-maila z linkiem do zresetowania hasła, sprawdź folder Spam.

Jeśli używasz własnej domeny pocztowej, dodaj adres no-reply@bitrix24.net do białej listy, aby otrzymywać wiadomości e-mail. Z tego adresu wysyłane są komunikaty serwisowe dotyczące zmiany hasła w Bitrix24.Network.

Jak odzyskać hasło w wersji Bitrix24 On-Premise?

Jeśli nie pamiętasz swojego hasła, kliknij w oknie autoryzacji Zapomniałeś hasła?.

Podaj login lub adres e-mail i kliknij Resetuj hasło:

Możesz również skontaktować się z administratorem swojego Bitrix24. Administrator zresetuje twoje hasło w sekcji Ustawienia> Użytkownicy.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo