Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24

Krótka odpowiedź

Czat ze Wsparciem Bitrix24 jest dostępny tylko w planach komercyjnych. Administrator lub partner może napisać do Wsparcia.

  1. Na pasku bocznym czatów kliknij opcję Pytanie (❔) > Jak zacząć.
  2. Na dole strony wybierz opcję Zadaj pytanie.
  3. Otworzy się czat Wsparcia Bitrix24. Opisz szczegółowo pytanie i załącz zrzuty ekranu.

Jeśli masz kilka pytań, możesz utworzyć wiele okien dialogowych ze Wsparciem.
Obsługa wielu okien dialogowych we Wsparciu Bitrix24


Szczegółowa odpowiedź

Jeśli masz pytania dotyczące działania Bitrix24, możesz napisać do Wsparcia i uzyskać poradę na czacie.

Czat ze Wsparciem Bitrix24 jest dostępny tylko w planach komercyjnych.
Plany taryfowe Bitrix24

Wsparcie Bitrix24 pomoże w następujących sytuacjach:

  • pomoże skonfigurować narzędzia Bitrix24,
  • udzieli porad w zakresie dokumentacji Bitrix24,
  • znajdzie przyczynę błędów w działaniu narzędzi i pomoże je naprawić,
  • pomoże w przypadku pytań dotyczących planów taryfowych i płatności.

Wsparcie Bitrix24 nie udziela porad w następujących kwestiach:

  • udoskonalenie narzędzi Bitrix24,
  • tworzenie i obsługa aplikacji dla Bitrix24,
  • tworzenie scenariuszy workflow i reguł automatyzacji.

Jeśli potrzebujesz pomocy we wdrażaniu lub ulepszaniu narzędzi Bitrix24, skontaktuj się z naszymi oficjalnymi partnerami.
Partnerzy Bitrix24

Aby napisać do Wsparcia, na pasku bocznym czatu kliknij Pytanie (❔) > Jak zacząć > Zadaj pytanie.

Tylko administrator lub partner może skontaktować się ze Wsparciem.

Otworzy się czat Wsparcia. Opisz szczegółowo pytanie i dołącz zrzuty ekranu.

Nazwa czatu ze Wsparciem Bitrix24 jest podświetlona na niebiesko i ma specjalną ikonę. Pomoże to odróżnić go od innych czatów o podobnej nazwie.

Na jednym czacie pracownik Wsparcia rozwiązuje tylko jeden problem. Jeśli masz kilka pytań, możesz utworzyć wiele okien dialogowych ze Wsparciem.
Obsługa wielu okien dialogowych we Wsparciu Bitrix24

Aby napisać do Wsparcia w wersji Bitrix24 On-Premise, administrator musi włączyć ustawienie Support Bitrix24 w sekcji administracyjnej portalu.
Wsparcie techniczne Bitrix24 On-premise

Jeśli nie możesz znaleźć czatu ze Wsparciem

1. Sprawdź, czy masz uprawnienia administratora lub partnera Bitrix24 w swoim profilu.
Przypisz użytkownikowi uprawnienia administratora

2. Upewnij się, że nie masz włączonego wsparcia partnerskiego. Przejdź do strony Subskrypcja > Wsparcie.
Wsparcie udzielane przez partnerów Bitrix24

Jeśli aktywowałeś wsparcie partnerskie, Wsparcie Bitrix24 nie jest dostępne.

Możesz zadać pytanie partnerowi lub wrócić do Wsparcia Bitrix24. W tym celu na stronie Subskrypcja > Wsparcie kliknij Wyłącz wsparcie dla partnerów.


Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo