Na jednym czacie pracownik wsparcia rozwiązuje tylko jeden problem. Jeśli masz kilka pytań, możesz utworzyć dodatkowe okna dialogowe. Specjaliści wsparcia będą rozpatrywać pytania jednocześnie: każde na osobnym czacie.
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24
Jak utworzyć nowe okno dialogowe
Otwórz czat wsparcia Bitrix24, przejdź do paska bocznegoPasek boczny to specjalny panel boczny czatu. i kliknij Wszystkie czaty > Otwórz nowy.
Na pasku bocznym przechowywana jest lista wszystkich rozmów ze wsparciem: otwartych i zamkniętych. Dla rozmów z nieprzeczytanymi wiadomościami liczniki są widoczne zarówno na ogólnej liście czatów, jak i w pasku bocznym.
Domyślna nazwa nowego okna dialogowego to Helpdesk request - 1. Aby zmienić nazwę, kliknij ołówek. Dzięki temu możesz szybko znaleźć potrzebny dialog i w każdej chwili do niego wrócić.
Jeśli pytanie jest skomplikowane, pracownik przekaże je do pomocy technicznej. Administrator otrzyma automatyczną prośbę o dostęp do Bitrix24.
Dostęp do Bitrix24 w celu uzyskania pomocy technicznej
Jeśli pojawi się nowe pytanie, a pięć aktywnych dialogów jest nadal aktualnych, pracownik wsparcia samodzielnie otworzy nowy czat.
W skrócie
- Tylko administrator lub partner korzystający z planu komercyjnego może pisać na czacie wsparcia. Aby rozwiązać kilka problemów jednocześnie, utwórz dodatkowe okna dialogowe.
- Możesz utworzyć nowy dialog na pasku bocznym czatu Bitrix24 Support. Lista czatów przechowuje wszystkie dialogi: otwarte i rozwiązane.
- Jeśli masz otwartych pięć okien dialogowych, nie będziesz mógł utworzyć nowego. Aby utworzyć nową rozmowę, poproś specjalistę wsparcia o zamknięcie czatów z rozwiązanymi pytaniami.