Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Jak utworzyć wiele okien dialogowych na czacie Wsparcia Bitrix24

Na jednym czacie pracownik wsparcia rozwiązuje tylko jeden problem. Jeśli masz kilka pytań, możesz utworzyć dodatkowe okna dialogowe. Specjaliści wsparcia będą rozpatrywać pytania jednocześnie: każde na osobnym czacie.

Tylko administrator lub partner korzystający z planu komercyjnego może pisać na czacie wsparcia.
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24


Jak utworzyć nowe okno dialogowe

Otwórz czat wsparcia Bitrix24, przejdź do paska bocznegoPasek boczny to specjalny panel boczny czatu. i kliknij Wszystkie czaty > Otwórz nowy.

Na pasku bocznym przechowywana jest lista wszystkich rozmów ze wsparciem: otwartych i zamkniętych. Dla rozmów z nieprzeczytanymi wiadomościami liczniki są widoczne zarówno na ogólnej liście czatów, jak i w pasku bocznym.

Domyślna nazwa nowego okna dialogowego to Helpdesk request - 1. Aby zmienić nazwę, kliknij ołówek. Dzięki temu możesz szybko znaleźć potrzebny dialog i w każdej chwili do niego wrócić.

Jeśli pytanie jest skomplikowane, pracownik przekaże je do pomocy technicznej. Administrator otrzyma automatyczną prośbę o dostęp do Bitrix24.
Dostęp do Bitrix24 w celu uzyskania pomocy technicznej

Prośba o dostęp trafia do głównego czatu Bitrix24 Support, nawet jeśli pracownik wysłał prośbę z dodatkowego okna dialogowego.
4 Specjalista wsparcia wysłał prośbę o dostęp z czatu Kalendarze (1). Prośba trafiła na główny czat Bitrix24 Support (2)
Liczba dodatkowych okien dialogowych jest nieograniczona, ale istnieje limit otwartych czatów: pięć na administratora. Aby utworzyć nowy czat, poproś specjalistę wsparcia o zamknięcie czatów z rozwiązanymi pytaniami.

Jeśli pojawi się nowe pytanie, a pięć aktywnych dialogów jest nadal aktualnych, pracownik wsparcia samodzielnie otworzy nowy czat.


W skrócie

  • Tylko administrator lub partner korzystający z planu komercyjnego może pisać na czacie wsparcia. Aby rozwiązać kilka problemów jednocześnie, utwórz dodatkowe okna dialogowe.
  • Możesz utworzyć nowy dialog na pasku bocznym czatu Bitrix24 Support. Lista czatów przechowuje wszystkie dialogi: otwarte i rozwiązane.
  • Jeśli masz otwartych pięć okien dialogowych, nie będziesz mógł utworzyć nowego. Aby utworzyć nową rozmowę, poproś specjalistę wsparcia o zamknięcie czatów z rozwiązanymi pytaniami.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo