Rozszerzyliśmy listę scenariuszy pracy z formularzami CRM. Teraz dostępne są 4 nowe scenariusze sprzedaży produktów:
Jak dodać produkt do formularza CRM?
Aby dodać produkty do formularza CRM, wybierz odpowiedni scenariusz i użyj pola Lista produktów. Możesz również dodać pole z produktami do innych formularzy CRM za pomocą przycisku Dodaj produkty.
Domyślnie pole z produktami jest puste. Kliknij przycisk ołówka i wybierz żądany produkt z katalogu lub utwórz nowy.
Lista ustawień:
- Nazwa - zmień nazwę pola z produktami w formularzu.
- Pole wymagane - za pomocą tej opcji możesz zaznaczyć pole z produktami, którego wypełnienie jest obowiązkowe. Formularz nie zostanie wysłany, jeśli to pole pozostanie puste.
- Wielokrotne - opcja umożliwia wybranie w formularzu kilku różnych produktów.
- Pokaż duże zdjęcia produktów - opcja zwiększa skalę zdjęcia produktu w formularzu.
Produkty bez zdjęć
Ten formularz jest odpowiedni dla towarów i usług, których wygląd nie jest kryterium wyboru. Na przykład usługi prawne lub bilety.
Domyślnie ten scenariusz tworzy leady. W kreatorze formularzy CRM możesz wybrać inny element CRM. Za pomocą Trybu eksperta, możesz wybrać lejek deali, w którym formularz zostanie zapisany.
Produkty z płatnością
Formularz z wbudowaną płatnością pozwala klientowi szybko płacić za zamówione produkty.
Po wypełnieniu formularza klient przejdzie do strony z płatnością.
Produkty ze zdjęciami
Ten formularz jest odpowiedni dla produktów ze zdjęciami.
Produkty z wizualizacją
Użyj tego formularza, aby klienci mogli zobaczyć bardziej szczegółowe zdjęcie produktu.
Polecane artykuły: