1 sierpnia nasze obecne plany subskrypcyjne zostaną zastąpione nową, uproszczoną linią produktów. Wszystkie istniejące plany zostaną zarchiwizowane.
Nowe plany Bitrix24
- Free - podstawowy zestaw narzędzi do organizowania pracy całej firmy z nieograniczoną liczbą użytkowników.
- Basic - plan dla małych działów sprzedaży i mikrobiznesu do 5 osób.
- Standard - plan dla dużych działów sprzedaży i grup roboczych do 50 osób.
- Professional - plan dla firmy lub działu dowolnego typu i wielkości.
Obecne plany komercyjne zostaną usunięte ze sprzedaży: Start+, Project+, CRM+, Standard i Professional.
Dla tych użytkowników, którzy przeszli lub przejdą na plany komercyjne przed 1 sierpnia 2021 r., subskrypcje będą nadal działać z możliwością dalszego przedłużenia!
Jeśli po 1 sierpnia 2021 r. przełączysz się na plan Free, nie będziesz już mieć możliwości subskrybowania planów zarchiwizowanych.
Dowiedz się więcej o nowych planach taryfowych
Często zadawane pytania
Korzystam z planu FREE, co zmieni się dla mnie 1 sierpnia 2021 roku?
Ograniczenia planu Free będą wprowadzane stopniowo i ostatecznie zaczną obowiązywać nie wcześniej niż 1 września 2021 r.
W razie potrzeby możesz przejść na dowolny plan komercyjny ze starej (przed 31 lipca) lub nowej (po 1 sierpnia) linii produktów.
Mam teraz plan komercyjny, czy mogę z niego korzystać i odnawaić?
Tak, możesz odnawiać zarchiwizowany plan, pod warunkiem, że będziesz to robić w odpowiednim czasie.
Jeśli z jakiegoś powodu nie odnowisz subskrypcji, a Twój Bitrix24 przełączy się na plan Free, powrót do zarchiwizowanego planu nie będzie możliwy. W takim przypadku możesz kupić tylko nowe plany taryfowe.
Czy zarchiwizowane plany będą otrzymywać aktualizacje w przyszłości?
Niektóre nowe funkcje będą dostępne w zarchiwizowanych planach w przyszłości. Ale będą też unikalne funkcje, które będą dostępne tylko w nowych planach.
Czy mogę teraz przejść z planu FREE na zarchiwizowany plan komercyjny?
Można to zrobić tylko do 31 lipca 2021 r. włącznie. Od 1 sierpnia możesz aktywować tylko nowe plany.
Czy ustawienia Bitrix24 zostaną zapisane po przejściu na nowy plan (CRM, formularze, zadania, procesy biznesowe itp.), czy będę musiał konfigurować wszystko od podstaw?
Wszystkie Twoje ustawienia zostaną zapisane, ale niektóre funkcje (które nie zostaną uwzględnione w nowym planie) po pewnym czasie przestaną działać. Ważne jest, aby dokładnie porównać zarchiwizowany plan z nowym.
Jeśli wcześniej kupiłem plan na 1/3/6/12 miesięcy, a teraz chcę przejść na nowy plan, czy wpłacone środki zostaną przeliczone zgodnie z ceną nowego planu taryfowego?
Oczywiście kwota, która została już zapłacona, zostanie rozdzielona, a do zakupionego planu zostanie dodany dodatkowy okres.
Czy można przejść z jednego zarchiwizowanego planu na inny po 1 sierpnia?
Nie, możesz tylko przełączyć się na nowy plan lub kontynuować odnawianie bieżącego zarchiwizowanego planu.