Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Maksymalna liczba użytkowników w różnych planach Bitrix24

Maksymalna liczba użytkowników Bitrix24 w Chmurze zależy od planu taryfowego:

  • Free - bez ograniczeń
  • Basic - 5
  • Standard - 50
  • Professional – 100
  • Enterprise - od 250 do 10 000

Jeśli chcesz kupić plan dla więcej niż 10 000 użytkowników, skontaktuj się z naszym działem sprzedaży sales@1c-bitrix.ru.

Użytkownicy zewnętrzni są wliczani do całkowitej liczby użytkowników.

Zewnętrzni użytkownicy


Co oznacza maksymalna liczba użytkowników

Na przykład masz plan Basic, dostępnych jest w nim 5 użytkowników, a do portalu zaprosiłeś 10. Tylko pierwsze 5 osób będzie mogło wejść do Bitrix24. Pozostali zobaczą powiadomienie o przekroczeniu limitu pracowników i będą czekali w kolejce do wejścia. Bitrix "zapamięta" pierwszych pięciu pracowników i będą oni mogli logować się na konto Bitrix24 do czasu aktualizacji licznika dostępnych miejsc.

Licznik dostępnych miejsc w Bitrix24 aktualizowany jest co 30 dni.

Do czasu aktualizacji licznika pracownicy, którzy nie mają dostępu do Bitrix24 zgodnie z planem taryfowym, nie będą mogli wejść do Bitrix24. Administratorzy zostaną o tym powiadomieni. W takim przypadku możesz:

  • Usunąć z listy pracowników tych, którzy nie pracują na koncie.
  • Wybrać plan z większą liczbą użytkowników.

Jak sprawdzić liczbę dostępnych użytkowników

Przejdź do sekcji Subskrypcja> Mój plan> Użytkownicy.


W skrócie
  • Maksymalna liczba użytkowników Bitrix24 w Chmurze zależy od planu taryfowego.
  • Jeśli zaprosisz więcej użytkowników, niż jest dostępnych w Twoim aktualnym planie, nie wszyscy z nich będą mogli pracować w Bitrix24. Pracownicy i administratorzy portalu zostaną powiadomieni o przekroczeniu limitu użytkowników.
  • Licznik dostępnych miejsc do wejścia do Bitrix24 aktualizowany jest co 30 dni.
  • Aby zwiększyć maksymalną liczbę użytkowników, zmień plan taryfowy.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo