Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Formularze danych kontaktowych w otwartych kanałach

Możesz wysyłać formularze danych kontaktowych podczas komunikacji z klientami na czacie otwartych kanałów. Po wypełnieniu formularza przez klienta, wszystkie informacje zostaną zapisane w CRM.
Utwórz formularz internetowy CRM

W tym artykule omówimy:

Dodaj formularz kontaktowy do czatu na żywo

Podłącz Czat na żywo z formularzem kontaktowym do widżetu swojej witryny, aby zbierać dane o klientach odwiedzających Twoją witrynę lub sklep internetowy.

Aby dodać formularz danych kontaktowych do widżetu czatu na żywo, przejdź do ustawień otwartego kanału i w sekcji Automatyczne działania zaznacz pole Skorzystaj z formularza CRM.
Jak dodać formularz danych kontaktowych do czatu na żywo

Klient zobaczy formularz w widżecie witryny od razu po otwarciu lub po pierwszej wiadomości. Tryb wyświetlania formularza zależy od ustawień otwartego kanału Czat na żywo.


Wyślij formularz kontaktowy z czatu otwartych kanałów

Możesz wysłać aktywny formularz danych kontaktowych podczas komunikacji z klientem z dowolnego czatu otwartych kanałów.

Kliknij przycisk Otwórz listę formularzy CRM na czacie otwartych kanałów i wyślij do klienta potrzebny formularz.
Jak wysłać formularz kontaktowy do klienta z czatu otwartych kanałów

Klient zobaczy link do formularza kontaktowego. Po kliknięciu linku otworzy się wysłany formularz.


Wyślij formularz kontaktowy przez Centrum Sprzedaży

Możesz wysłać formularz kontaktowy CRM podczas komunikacji z klientem na czacie otwartych kanałów przez Centrum Sprzedaży.

Aby to zrobić, na czacie otwartego kanału kliknij przycisk Zacznij sprzedawać. W sekcji Formularze CRM wybierz formularz danych kontaktowych, którego potrzebujesz.
Jak wysłać formularz kontaktowy do klienta przez Centrum Sprzedaży


Co się stanie, gdy klient wypełni i wyśle ​​formularz

Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz wiadomości systemowe na czacie otwartych kanałów informujące o utworzeniu nowego elementu CRM. Jeśli masz już element CRM z tymi danymi, formularz połączy dane z istniejącym elementem. W elemencie CRM zobaczysz link do czatu otwartych kanałów.

W ustawieniach formularza CRM możesz określić, które elementy zostaną utworzone w CRM: lead, kontakt, deal i kontakt, oferta i kontakt.

W skrócie
  • Możesz wysyłać formularze danych kontaktowych podczas komunikacji z klientami na czacie otwartych kanałów. Po wypełnieniu formularza przez klienta, wszystkie informacje zostaną zapisane w CRM.
  • Podłącz Czat na żywo z formularzem kontaktowym do widżetu swojej witryny, aby zbierać dane o klientach odwiedzających Twoją witrynę lub sklep internetowy.
  • Możesz wysłać aktywny formularz danych kontaktowych podczas komunikacji z klientem z dowolnego czatu otwartych kanałów, klikając Otwórz listę formularzy CRM.
  • Możesz wysłać formularz kontaktowy CRM podczas komunikacji z klientem na czacie otwartych kanałów przez Centrum Sprzedaży. Kliknij Zacznij sprzedawać i w sekcji Formularze CRM wybierz potrzebny formularz.
  • Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz wiadomości systemowe na czacie otwartych kanałów informujące o utworzeniu nowego elementu CRM.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo