Zaktualizowaliśmy formularze CRM w czatach kanałów otwartych. Teraz możesz wysyłać dowolny formularz CRM do klienta przez czat na żywo lub za pośrednictwem Centrum Sprzedaży.
Powitalny formularz danych kontaktowych
Wcześniej klient otwierał czat na żywo za pomocą widżetu i po pierwszej wiadomości otrzymywał specjalny formularz kontaktowy. Nie mogłeś zmienić ani wyłączyć tego formularza.
Teraz w ustawieniach otwartych kanałów pojawił się nowy blok ustawień w sekcji Automatyczne działania:
Tutaj możesz:
- włączyć lub wyłączyć formularz powitalny CRM na czacie na żywo;
- wybrać dowolny aktywny formularz CRM;
- wybrać opcje wyświetlania dla tego formularza.
Wyślij formularz CRM na czat
Podczas komunikacji z klientem, możesz wysłać dowolny aktywny formularz CRM na czat kanałów otwartych - wystarczy wybrać go w menu formularzy CRM:
Jeśli formularz zostanie wysłany do czatu na żywo, klient zobaczy formularz CRM bezpośrednio na czacie:
Jeśli wyślesz formularz na czat innych otwartych kanałów, klient zobaczy link. Po kliknięciu w link otworzy się wysłany formularz.
Wyślij formularz CRM za pośrednictwem Centrum Sprzedaży
Teraz możesz wysłać formularz CRM na czat otwartych kanałów za pośrednictwem Centrum Sprzedaży.
Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz link na czacie, a także zobaczysz jakie elementy CRM zostały utworzone