Bitrix24Care

Wyślij formularz CRM z czatu otwartych kanałów

Podczas komunikacji z klientem, możesz wysłać dowolny aktywny formularz CRM na czat kanałów otwartych. Aby to zrobić, kliknij przycisk wyboru formularzy CRM. Jeśli masz dużą liczbę formularzy CRM w Bitrix24, możesz skorzystać z wyszukiwania:

Operator kanałów otwartych zobaczy na czacie, który formularz został wysłany:

Jeśli formularz zostanie wysłany do czatu na żywo, klient zobaczy formularz CRM bezpośrednio na czacie:

Jeśli wyślesz formularz na czat innych otwartych kanałów, klient zobaczy link. Po kliknięciu w link otworzy się przesłany formularz.

Dane z formularza zostaną zapisane w formularzu elementu CRM:

W ustawieniach formularza CRM możesz określić, jakie elementy zostaną utworzone w CRM:

  • lead;
  • kontakt;
  • deal i kontakt;
  • oferta i kontakt.

Jeśli zmienisz tryb CRM z prostego na klasyczny lub odwrotnie, ustawienia formularza CRM nie ulegną zmianie, będziesz musiał zmienić te ustawienia ręcznie.


Polecane artykuły:
To pomogło
Dzięki :)
Opcjonalnie:
Zostaw opinię o artykule
To nie pomogło
Przykro nam :(
Czy możesz nam powiedzieć, dlaczego:
Zostaw opinię o artykule
Nadal mam pytania