Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Jak wysłać formularz kontaktowy do klienta z czatu otwartych kanałów

Możesz wysłać dowolny aktywny formularz danych kontaktowych podczas komunikacji z klientem na czacie otwartych kanałów. Na przykład, użyj formularza do zbierania opinii od klientów lub rejestrowania ich na wydarzenie. Po wypełnieniu formularza przez klienta, wszystkie informacje zostaną zapisane w CRM. W ustawieniach formularza możesz wybrać, które elementy CRM chcesz utworzyć.
Utwórz formularz internetowy CRM

Aby wysłać formularz kontaktowy do klienta,

  1. Kliknij przycisk Otwórz listę formularzy CRM na czacie otwartych kanałów,
  2. Znajdź formularz danych kontaktowych za pomocą wyszukiwania,
  3. Kliknij formularz, a zostanie on wysłany do klienta.

Lista pokazuje wszystkie aktywne formularze CRM. Najpierw pojawiają się ostatnio wybrane formularze.

Wyślij formularz z czatu na żywo. Jeśli wyślesz formularz kontaktowy z czatu na żywo, klient może otworzy formularz i wypełni go bezpośrednio z widżetu.
Podłącz czat na żywo Bitrix24

Wyślij formularz z dowolnego kanału otwartego. Jeśli wyślesz formularz na czat innych otwartych kanałów, klient zobaczy link. Po kliknięciu linku otworzy się wysłany formularz.

Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz wiadomości systemowe na czacie otwartych kanałów informujące o utworzeniu nowego elementu CRM. W elemencie CRM zobaczysz link do czatu otwartych kanałów.

W ustawieniach formularza CRM możesz określić, które elementy zostaną utworzone w CRM: lead, kontakt, deal i kontakt, oferta i kontakt.

W skrócie
  • Możesz wysłać dowolny aktywny formularz danych kontaktowych podczas komunikacji z klientem na czacie otwartych kanałów.
  • Aby wysłać formularz kontaktowy do klienta, kliknij przycisk Otwórz listę formularzy CRM na czacie otwartych kanałów i znajdź potrzebny formularz na liście. Kliknij formularz, a zostanie on wysłany do klienta.
  • Jeśli wyślesz formularz kontaktowy z czatu na żywo, klient otworzy formularz i wypełni go bezpośrednio z widżetu.
  • Jeśli wyślesz formularz na czat innych otwartych kanałów, klient zobaczy link. Po kliknięciu linku otworzy się wysłany formularz.
  • Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz wiadomości systemowe na czacie otwartych kanałów informujące o utworzeniu nowego elementu CRM.
  • W ustawieniach formularza CRM możesz określić, które elementy zostaną utworzone w CRM.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo