Możesz wysłać dowolny aktywny formularz danych kontaktowych podczas komunikacji z klientem na czacie otwartych kanałów. Na przykład, użyj formularza do zbierania opinii od klientów lub rejestrowania ich na wydarzenie. Po wypełnieniu formularza przez klienta, wszystkie informacje zostaną zapisane w CRM. W ustawieniach formularza możesz wybrać, które elementy CRM chcesz utworzyć.
Utwórz formularz internetowy CRM
Aby wysłać formularz kontaktowy do klienta,
- Kliknij przycisk Otwórz listę formularzy CRM na czacie otwartych kanałów,
- Znajdź formularz danych kontaktowych za pomocą wyszukiwania,
- Kliknij formularz, a zostanie on wysłany do klienta.
Lista pokazuje wszystkie aktywne formularze CRM. Najpierw pojawiają się ostatnio wybrane formularze.
Wyślij formularz z czatu na żywo. Jeśli wyślesz formularz kontaktowy z czatu na żywo, klient może otworzy formularz i wypełni go bezpośrednio z widżetu.
Podłącz czat na żywo Bitrix24
Wyślij formularz z dowolnego kanału otwartego. Jeśli wyślesz formularz na czat innych otwartych kanałów, klient zobaczy link. Po kliknięciu linku otworzy się wysłany formularz.
Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz wiadomości systemowe na czacie otwartych kanałów informujące o utworzeniu nowego elementu CRM. W elemencie CRM zobaczysz link do czatu otwartych kanałów.
- Możesz wysłać dowolny aktywny formularz danych kontaktowych podczas komunikacji z klientem na czacie otwartych kanałów.
- Aby wysłać formularz kontaktowy do klienta, kliknij przycisk Otwórz listę formularzy CRM na czacie otwartych kanałów i znajdź potrzebny formularz na liście. Kliknij formularz, a zostanie on wysłany do klienta.
- Jeśli wyślesz formularz kontaktowy z czatu na żywo, klient otworzy formularz i wypełni go bezpośrednio z widżetu.
- Jeśli wyślesz formularz na czat innych otwartych kanałów, klient zobaczy link. Po kliknięciu linku otworzy się wysłany formularz.
- Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz wiadomości systemowe na czacie otwartych kanałów informujące o utworzeniu nowego elementu CRM.
- W ustawieniach formularza CRM możesz określić, które elementy zostaną utworzone w CRM.