Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Sprzedaż produktów i zamykanie deali

Po zamknięciu deala automatycznie generowany jest dokument sprzedaży, który usuwa produkt z magazynu.

Czytaj więcej: Dokument sprzedaży.

Możesz otworzyć dokument sprzedaży bezpośrednio z formularza deala lub w sekcji Zarządzanie asortymentem.

Jeśli wybrałeś więcej produktów niż jest w magazynie, nie będziesz w stanie zamknąć deala ani przetworzyć dokumentu sprzedaży.

Deal pozostanie na tym samym etapie, a na osi czasu pojawi się komunikat ze szczegółowymi informacjami.

W takim przypadku zmniejsz liczbę produktów w dealu lub wybierz magazyn, który ma wystarczającą ilość produktów.


Sprzedaż usług

Jeśli spróbujesz zamknąć deal, który ma niedostępną usługę, na osi czasu pojawi się powiadomienie o błędzie.

W takim przypadku otwórz formularz usługi i zaznacz pole Dostępność. Pole to reguluje możliwość sprzedaży usługi w CRM oraz sklepie internetowym.

Czytaj więcej:


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo