Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Sprzedaż produktów i zamykanie deali

Po zamknięciu deala automatycznie generowany jest dokument sprzedaży, który usuwa produkt z magazynu.

Czytaj więcej: Dokument sprzedaży.

Możesz otworzyć dokument sprzedaży bezpośrednio z formularza deala lub w sekcji Zarządzanie asortymentem.

Jeśli wybrałeś więcej produktów niż jest w magazynie, nie będziesz w stanie zamknąć deala ani przetworzyć dokumentu sprzedaży.

Deal pozostanie na tym samym etapie, a na osi czasu pojawi się komunikat ze szczegółowymi informacjami.

W takim przypadku zmniejsz liczbę produktów w dealu lub wybierz magazyn, który ma wystarczającą ilość produktów.


Sprzedaż usług

Jeśli spróbujesz zamknąć deal, który ma niedostępną usługę, na osi czasu pojawi się powiadomienie o błędzie.

W takim przypadku otwórz formularz usługi i zaznacz pole Dostępność. Pole to reguluje możliwość sprzedaży usługi w CRM oraz sklepie internetowym.

Czytaj więcej:


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo