Komunikując się z klientem na Facebooku lub Instagramie masz 24 godziny na oczekiwanie na odpowiedź od klienta. Jeśli od ostatniej wiadomości klienta minęło więcej niż 24 godziny, okno czatu zostanie zamknięte, a wiadomość konsultanta nie zostanie dostarczona, dopóki klient nie napisze ponownie.
Teraz możesz wydłużyć ten czas z 24 godzin do 7 dni.
Możesz wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź od klienta tylko w przypadku problemów, których nie można rozwiązać w standardowym oknie czatu. Na przykład, jeśli firma jest zamknięta w weekend lub rozwiązanie problemu trwa dłużej niż 24 godziny.
Uwaga:
Po włączeniu tej opcji nie możesz wysyłać klientom wiadomości reklamowych, oferować zniżek, kuponów ani wysyłać wiadomości automatycznych (boty, roboty), a także treści niezwiązanych z prośbą użytkownika.
W przeciwnym razie podłączone konto Facebook lub Instagram może zostać automatycznie zablokowane przez Facebook (Meta).
Jak włączyć?
Możesz włączyć tę opcję tylko w kanałach Instagram Direct i Facebook: Wiadomości.
Podczas podłączenia kanału włącz opcję Wydłuż okno wiadomości z 24 godzin do 7 dni (Extend messaging window from 24 hours to 7 days):
Jak zmienić ustawienia
Jeśli kanał otwarty był już wcześniej skonfigurowany, przejdź do ustawień kanału i kliknij przycisk Zmień:
Następnie kliknij przycisk Odłącz w sekcji Strona połączona:
Następnie zaznacz opcję Wydłuż okno wiadomości z 24 godzin do 7 dni (Extend messaging window from 24 hours to 7 days) i kliknij Połącz.
Polecane artykuły:
- Warunki korzystania z Facebook Messenger, WhatsApp Business i Instagram Direct
- Centrum Kontaktowe: Instagram Direct
- Facebook: Podłącz wiadomości