Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Rozwiń okno czatu z 24 godzin do 7 dni

Komunikując się z klientem na Facebooku lub Instagramie masz 24 godziny na oczekiwanie na odpowiedź od klienta. Jeśli od ostatniej wiadomości klienta minęło więcej niż 24 godziny, okno czatu zostanie zamknięte, a wiadomość konsultanta nie zostanie dostarczona, dopóki klient nie napisze ponownie.

Teraz możesz wydłużyć ten czas z 24 godzin do 7 dni.

Możesz wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź od klienta tylko w przypadku problemów, których nie można rozwiązać w standardowym oknie czatu. Na przykład, jeśli firma jest zamknięta w weekend lub rozwiązanie problemu trwa dłużej niż 24 godziny.

Uwaga:

Po włączeniu tej opcji nie możesz wysyłać klientom wiadomości reklamowych, oferować zniżek, kuponów ani wysyłać wiadomości automatycznych (boty, roboty), a także treści niezwiązanych z prośbą użytkownika.

W przeciwnym razie podłączone konto Facebook lub Instagram może zostać automatycznie zablokowane przez Facebook (Meta).


Jak włączyć?

Możesz włączyć tę opcję tylko w kanałach Instagram Direct i Facebook: Wiadomości.

Podczas podłączenia kanału włącz opcję Wydłuż okno wiadomości z 24 godzin do 7 dni (Extend messaging window from 24 hours to 7 days):


Jak zmienić ustawienia

Jeśli kanał otwarty był już wcześniej skonfigurowany, przejdź do ustawień kanału i kliknij przycisk Zmień:

Następnie kliknij przycisk Odłącz w sekcji Strona połączona:

Następnie zaznacz opcję Wydłuż okno wiadomości z 24 godzin do 7 dni (Extend messaging window from 24 hours to 7 days) i kliknij Połącz.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
CoPilot w CRM Obsługiwane waluty Jak segmentować bazę klientów w CRM Utwórz produkt Jak skontaktować się z pomocą techniczną? Czy istnieje numer telefonu pomocy technicznej? Ograniczenia analityki CRM Inne ustawienia w CRM Bitrix24 Seul: nowe narzędzia, ceny, terminy Statusy i pola rozwijane Jak utworzyć i wysłać fakturę do klienta