Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Rozwiń okno czatu z 24 godzin do 7 dni

Komunikując się z klientem na Facebooku lub Instagramie masz 24 godziny na oczekiwanie na odpowiedź od klienta. Jeśli od ostatniej wiadomości klienta minęło więcej niż 24 godziny, okno czatu zostanie zamknięte, a wiadomość konsultanta nie zostanie dostarczona, dopóki klient nie napisze ponownie.

Teraz możesz wydłużyć ten czas z 24 godzin do 7 dni.

Możesz wydłużyć czas oczekiwania na odpowiedź od klienta tylko w przypadku problemów, których nie można rozwiązać w standardowym oknie czatu. Na przykład, jeśli firma jest zamknięta w weekend lub rozwiązanie problemu trwa dłużej niż 24 godziny.

Uwaga:

Po włączeniu tej opcji nie możesz wysyłać klientom wiadomości reklamowych, oferować zniżek, kuponów ani wysyłać wiadomości automatycznych (boty, roboty), a także treści niezwiązanych z prośbą użytkownika.

W przeciwnym razie podłączone konto Facebook lub Instagram może zostać automatycznie zablokowane przez Facebook (Meta).


Jak włączyć?

Możesz włączyć tę opcję tylko w kanałach Instagram Direct i Facebook: Wiadomości.

Podczas podłączenia kanału włącz opcję Wydłuż okno wiadomości z 24 godzin do 7 dni (Extend messaging window from 24 hours to 7 days):


Jak zmienić ustawienia

Jeśli kanał otwarty był już wcześniej skonfigurowany, przejdź do ustawień kanału i kliknij przycisk Zmień:

Następnie kliknij przycisk Odłącz w sekcji Strona połączona:

Następnie zaznacz opcję Wydłuż okno wiadomości z 24 godzin do 7 dni (Extend messaging window from 24 hours to 7 days) i kliknij Połącz.


Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo