Bitrix24 ma nowe możliwości handlu online. Teraz możesz dodać swój sklep internetowy do Telegramu i przyjmować zamówienia oraz płatności za pomocą bota.
Dzięki temu Twoi klienci będą mogli nie tylko komunikować się z konsultantem za pośrednictwem Telegramu, ale także kupować towary bez wychodzenia z komunikatora.
Jak dodać sklep internetowy do Telegramu
Najpierw musisz podłączyć lub skonfigurować istniejący kanał Telegram. Aby to zrobić, przejdź do CRM> Klienci> Centrum Kontaktowe.
Wybierz Telegram.
W ustawieniach kanału zaznacz opcję Połącz sklep internetowy z botem Telegram.
Następnie wybierz sklep internetowy, który chcesz połączyć z botem.
Możesz również dodać zewnętrzny sklep internetowy. Wpisz adres sklepu w pole, a pojawi się on w twoim bocie Telegram.
Następnie kliknij przycisk Połącz.
Gdy klient otworzy Twojego bota, może użyć przycisku Sklep, aby wybrać i zamówić potrzebny produkt.
W tej chwili integracja Telegram + Bitrix24.Sklep jest w fazie beta i nadal się rozwija.
W systemie Android mogą wystąpić błędy wpływające na działanie. Na przykład podczas przejścia na drugą stronę sklepu otworzy się zewnętrzna przeglądarka i bieżąca sesja zostanie utracona. Dlatego powiadomienia związane z zamówieniem nie będą wysyłane do bota Telegram.