Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Błędy podczas pracy z Bitrix24.Drive

Podczas pracy z synchronizowanymi folderami w Bitrix24.Drive może wystąpić kilka typowych błędów. W tym artykule dowiesz się jak rozwiązać problem.


Dwie wersje pliku

Ten błąd występuje, gdy dwóch użytkowników próbuje przesłać zaktualizowaną wersję pliku z synchronizowanego folderu na dysk.

Na przykład Ty i Twój współpracownik edytujecie ten sam plik w tym samym czasie. Współpracownik zakończył już pracę i zapisał plik. W ten sposób na dysku pojawi się nowa wersja dokumentu, inna niż ta, z którą zacząłeś pracować. Ten błąd wystąpi, gdy spróbujesz zapisać własną wersję tego pliku.

System nie zastąpi pliku, ale zrobi jego kopię. Następnie możesz ręcznie scalić pliki lub wybrać kopię dokumentu, którą chcesz zachować.


Plik jest zablokowany

Ten błąd występuje, gdy dwóch użytkowników pracuje jednocześnie z tym samym arkuszem kalkulacyjnym Excel znajdującym się w zsynchronizowanym folderze. Jeśli jeden pracownik zapisze tabelę Excel jako pierwszy, drugi otrzyma ten błąd.

Ten problem można rozwiązać tylko organizacyjnie. Możesz utworzyć kopię zmodyfikowanego pliku w innym dokumencie, którego nie ma w zsynchronizowanym folderze na dysku. Następnie Ty i Twoi współpracownicy musicie zdecydować, jakie zmiany wprowadzić w pliku.


Dlaczego przywracany jest usunięty plik lub plik o zmienionej nazwie?

Przywracanie usuniętych plików w portalu może wynikać z faktu, że w momencie jego usunięcia lub zmiany nazwy nie wszyscy użytkownicy byli online. Później, gdy ci użytkownicy włączą komputer, plik zostanie przywrócony z ich komputera.

Może się to również zdarzyć, jeśli została uruchomiona pełna synchronizacja z aplikacji Komunikator Bitrix24.

Jeśli wszyscy użytkownicy stale synchronizują Dysk, ten problem nie wystąpi. Dlatego, aby usunąć plik, wszyscy użytkownicy muszą zsynchronizować dysk i usunąć folder z Bitrix24.

Upewnij się również, że wszyscy pracownicy mają zainstalowaną najnowszą wersję aplikacji Komunikator Bitrix24.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Przestrzeń w chmurze: jak dowiedzieć się, ile miejsca na dysku jest zajęte Dysk Bitrix24 Podgląd plików w Bitrix24 Wybierz sposób pracy z dokumentami na dysku Bitrix24: Bitrix Dokumenty, Office 365, Google Docs, MS Office Online