Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Sales Intelligence
Logowanie

Bitrix24Care

Podpisanie dokumentu przez dyrektora firmy

Narzędzie e-Podpis to podpis elektroniczny, a nie cyfrowy. Każdy kraj ma własne ustawodawstwo i przepisy dotyczące używania podpisów elektronicznych. W niektórych krajach konieczne jest podpisanie specjalnej umowy z klientem w celu używania podpisu elektronicznego. Ponadto ta metoda podpisywania nie jest dozwolona w przypadku wszystkich typów dokumentów. Przed użyciem podpisu elektronicznego zdecydowanie zaleca się zasięgnięcie odpowiedniej porady prawnej z odpowiedniego źródła.

Kiedy pracownik wysyła dokument do podpisania, trafia on do określonego nadawcy. Może to być dyrektor firmy lub inny pracownik upoważniony do podpisania dokumentu w imieniu firmy. Dokument może być wysłany za pośrednictwem e-maila lub SMS-a, w zależności od wybranego sposobu potwierdzenia.

Jeśli nie widzisz wiadomości e-mail z dokumentem, sprawdź folder Spam.

Kliknij Otwórz dokument w wiadomości e-mail.

Przed podpisaniem dokładnie przeczytaj dokument. Przeczytaj i zaakceptuj Warunki korzystania z usługi e-Podpis Bitrix24. Wpisz kod potwierdzający, który otrzymasz e-mailem lub SMS-em.

Kod wygasa za 5 minut. Jeśli pojawi się błąd Nieprawidłowy kod, spróbuj wprowadzić nowy kod.

Wybierz jeden z poniższych sposobów dodania podpisu:

  • Utwórz na podstawie imienia i nazwiska: podaj swoje imię i nazwisko, aby wygenerować podpis.
  • Podpis ręczny: użyj myszy, aby podpisać dokument.
  • Prześlij obraz: prześlij obraz podpisu ze smartfona lub zrób zdjęcie.

Następnie prześlij pieczątkę swojej firmy.

Po podpisaniu dokumentu przez dyrektora firmy zostanie on wysłany do podpisania przez klienta.
Podpisanie dokumentu przez klienta

Gdy dokument zostanie podpisany przez wszystkie strony, otrzymasz link do finalnego pliku PDF. Otwórz lub pobierz dokument.

Każdy podpisany dokument ma certyfikat autentyczności podpisów, który zapewnia integralność dokumentu. Tworzony jest automatycznie i dołączany do podpisanego dokumentu. Certyfikat zawiera kod QR, który umożliwia weryfikację integralności dokumentu.
Jak sprawdzić integralność podpisanego dokumentu elektronicznego

Wszystkie podpisane dokumenty są przechowywane w sekcji e-Podpis > Mój sejf.


W skrócie
  • Kiedy pracownik wysyła dokument do podpisania, trafia on do określonego nadawcy. Może to być dyrektor firmy lub inny pracownik upoważniony do podpisania dokumentu w imieniu firmy.
  • Dokument może być wysłany za pośrednictwem e-maila lub SMS-a, w zależności od wybranego sposobu potwierdzenia.
  • Jeśli nie widzisz wiadomości e-mail z dokumentem, sprawdź folder Spam.
  • Przed podpisaniem dokładnie przeczytaj dokument. W podświetlonych polach dodaj swoją pieczątkę i podpis. Kliknij przycisk Podpisz.
  • Po podpisaniu dokumentu przez dyrektora firmy zostanie on wysłany do podpisania przez klienta.
  • Gdy dokument zostanie podpisany przez wszystkie strony, otrzymasz link do finalnego pliku PDF.
  • Każdy podpisany dokument ma certyfikat autentyczności podpisów, który zapewnia integralność dokumentu.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo