Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak sprawdzić integralność podpisanego dokumentu elektronicznego

Przed rozpoczęciem pracy upewnij się, że klient nie zmienił warunków lub kwoty umowy. Utworzyliśmy specjalny serwis online, w którym możesz sprawdzić, czy klient dokładnie podpisał dokument, który wysłałeś.

Zeskanuj kod QR w certyfikacie autentyczności podpisów za pomocą aparatu w telefonie komórkowym, a następnie prześlij dokument .PDF do specjalnej usługi weryfikacyjnej.

Aby zweryfikować dokument z komputera, skopiuj link do usługi i wpisz go w pasku adresu przeglądarki.

Prześlij dokument i po zeskanowaniu pliku zobaczysz, czy klient dokonał w nim jakichkolwiek zmian.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Czym jest Bitrix24.Sign Przykład pracy z Bitrix24.Sign Podpisanie dokumentu przez dyrektora firmy Bitrix24.Sign w CRM Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu Bitrix24.Sign: jak kontrolować proces pracy z dokumentami Podpisanie dokumentu przez klienta Uprawnienia dostępu do Bitrix24.Sign Sekcja Kontakty w Bitrix24.Sign Automatyzacja w Bitrix24.Sign