Współczesny biznes opiera się na szybkości i mobilności. Klienci są przyzwyczajeni do szybkiej obsługi i oczekują takiej samej szybkości i wygody od wszystkich firm. Rozumiemy te wyzwania i przygotowaliśmy rozwiązanie, które sprawi, że podpisywanie dokumentów w Bitrix24 będzie tak szybkie, proste i wygodne, jak to tylko możliwe.
e-Podpis Bitrix24 to narzędzie, które pozwala wysłać klientowi dokumenty do podpisania w ciągu kilku minut.
Zalety e-Podpisu Bitrix24
- Teraz nie musisz drukować kopii dokumentów i wysyłać ich kurierem do swoich klientów.
- Wszystkie informacje o Twojej firmie i klientach są pobierane z CRM. Nie musisz niczego wypełniać ręcznie.
- Możesz wysłać dokument do podpisania bezpośrednio w formularzu deala.
- Dokument do podpisania możesz wysłać SMS-em lub e-mailem.
- Kanban wyświetli, na jakim etapie znajduje się każdy dokument.
- Twoi klienci nie muszą używać Bitrix24 do podpisania dokumentów.
- Liczba dokumentów jest nieograniczona, nawet w planie Free.
- Wysyłanie dokumentów do podpisania można zautomatyzować.
- Możesz upewnić się, że klient nie zmienił dokumentu przed podpisaniem.
- Dokument podpisany za pomocą e-Podpis Bitrix24 ma moc prawną.
Zacznij korzystać z e-Podpisu Bitrix24
Narzędzie e-Podpis Bitrix24 to podpis elektroniczny, a nie cyfrowy. Każdy kraj ma własne ustawodawstwo i przepisy dotyczące używania podpisów elektronicznych. W niektórych krajach konieczne jest zawarcie z klientem specjalnej umowy na użycie podpisu elektronicznego przed skorzystaniem z narzędzia.
Ponadto ta metoda podpisywania nie jest dozwolona w przypadku wszystkich typów dokumentów.
Przed użyciem podpisu elektronicznego zdecydowanie zaleca się zasięgnięcie odpowiedniej porady prawnej z odpowiedniego źródła.
- Utwórz lub wybierz dokument.
- Podpisz dokument.
- Wyślij dokument do klienta w celu podpisania.
Przygotowaliśmy szczegółowy opis każdego etapu podpisywania dokumentu. Instrukcję tę możesz także wysłać klientowi w momencie podpisywania.