Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Błędy połączenia z Instagramem i Facebookiem

Nie mogę wybrać potrzebnej strony na Facebooku/Instagramie podczas połączenia Facebooka/Instagrama z Bitrix24

Podczas połączenia Facebooka z Bitrix24 zostaniesz poproszony o skonfigurowanie uprawnień dostępu do otwartych kanałów Bitrix24 tylko raz. Jeśli później spróbujesz połączyć inną stronę na Facebooku z Bitrix24, okno uprawnień dostępu nie zostanie ponownie wyświetlone. W takim przypadku musisz ręcznie skonfigurować te uprawnienia dostępu na stonie na Feceboooku, którą chcesz podłączyć.

Przykład: utworzyliśmy stronę na Facebooku Perfect Spa i chcemy połączyć ją z Bitrix24. Jednak ta strona nie jest wyświetlana na liście dostępnych stron na Facebooku.

Otwórz menu konta na Facebooku> kliknij Ustawienia i prywatność> Ustawienia.

Przejdź do sekcji Bezpieczeństwo i logowanie.

Następnie otwórz sekcję Integracje biznesowe.

Wybierz Bitrix24 Open Channels lub Bitrix24 Open Channels Comments (w zależności od tego, który otwarty kanał chcesz skonfigurować)> i zaznacz pola obok swoich stron publicznych, którym chcesz zezwolić na dostęp do otwartych kanałów Bitrix24.

Odśwież stronę podłączenia kanału w Bitrix24, kontynuuj podłączenie, a w oknie wyboru pojawi się potrzebna strona publiczna:

Po odłączeniu konta na Instagramie od strony na Facebooku połączenie między nimi pozostaje w ustawieniach otwartego kanału Bitrix24

Zmień swoje konto firmowe na Instagramie na konto osobiste, a następnie przełącz je z powrotem na konto firmowe. Następnie wybierz stronę na Facebooku, z którą chcesz połączyć to konto na Instagramie, lub stuknij opcję Nie łącz się teraz z Facebookiem (w takim przypadku konto firmowe na Instagramie zostanie automatycznie odłączone od konta na Facebooku).

Po połączeniu konta na Instagramie ze stroną na Facebooku odpowiednie konto nie jest wyświetlane w ustawieniach otwartego kanału

Uruchom aplikację mobilną Instagram> otwórz ustawienia konta> sprawdź, czy konto na Instagramie jest połączone ze stroną na Facebooku. Jeśli Twoje konto na Instagramie nie jest połączone ze stroną na Facebooku, musisz połączyć je ręcznie.

Wiadomości Instagram Direct nie są dostarczane

Zaznacz opcję Zezwalaj na dostęp do wiadomości na Instagramie. Należy ją włączyć na etapie łączenia Instagrama z otwartym kanałem Bitrix24.

Możesz to również sprawdzić i włączyć w aplikacji mobilnej Instagram: Ustawienia> Prywatność> Wiadomości> Zezwól na dostęp do wiadomości.

Za każdym razem, gdy łączysz swoje konto na Instagramie, upewnij się, że opcja Zezwalaj na dostęp do wiadomości jest włączona.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo