Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Powtarzalne leady i deale

W większości przypadków pozyskanie nowych klientów jest trudniejsze niż utrzymanie istniejących, dlatego bardzo ważna jest praca ze stałymi klientami. Jeśli klient jest już w Twoim systemie, to nowe zamówienia od niego będą automatycznie oznaczane w CRM jako powtarzalne leady/deale.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna

Powtarzalne leady/deale mają odpowiednie oznaczenie obok nazwy.

Jeśli lead jest powiązany z kontaktem lub firmą, jest to powtarzalny lead.

Powtarzalne leady są tworzone dla wszystkich zamkniętych leadów, nawet śmieciowych. Jeśli jednak nie chcesz, aby z niektórych numerów i adresów e-mail były tworzone leady, możesz dodać te kontakty do Listy wyjątków.

Jeśli powtarzalny lead zostanie przekonwertowany na deal, a z klientem nie było jeszcze wygranych deali, deal ten zostanie oznaczony jako Ponowne zapytanie.

Jeśli masz już z klientem wygrane deale, to wszystkie nowe deale z tym klientem będą oznaczane jako Powtarzalny deal.


Jak znaleźć powtarzalne deale i leady

Aby znaleźć powtarzalne deale i leady, użyj filtra. Dodaj pola Nowy deal, Deal powracający/Powtarzalny lead i Ponowne zapytanie, aby znaleźć potrzebne elementy CRM.

Możesz także użyć reguł automatyzacji, które będą działać tylko w przypadku powtarzalnych leadów lub deali. Aby to zrobić, określ warunek Powtarzalny deal - równa się - Tak.

W warunkach możesz także wybrać powtarzalne leady i zapytania.


Jak wyłączyć powtarzalne leady

Powtarzalne deale nie mogą zostać wyłączone.

Możesz wyłączyć powtarzanie leady w CRM> Więcej> Ustawienia> Ustawienia CRM> Inne> Inne ustawienia.

W sekcji Ogólne odznacz Włącz tryb powtarzania sprzedaży i zaznacz Włącz starszy tryb tworzenia leadów.

Teraz Bitrix24 będzie zapisywać historię komunikacji z klientem bez tworzenia powtarzalnych leadów. Po przekonwertowaniu nowego leadu na kontakt lub firmę cała historia komunikacji będzie zapisywana w formularzu kontaktu lub firmy.

Powtarzalne leady/deale mają odpowiednie oznaczenie obok nazwy. Jeśli lead jest powiązany z kontaktem lub firmą, jest to powtarzalny lead.

Powtarzalne leady są tworzone dla wszystkich zamkniętych leadów, nawet śmieciowych. Jeśli jednak nie chcesz, aby z niektórych numerów i adresów e-mail były tworzone leady, możesz dodać te kontakty do Listy wyjątków.

Jeśli powtarzalny lead zostanie przekonwertowany na deal, a z klientem nie było jeszcze wygranych deali, deal ten zostanie oznaczony jako Powtarzalne zapytanie.

Jeśli masz już z klientem wygrane deale, to wszystkie nowe deale z tym klientem będą oznaczane jako Powtarzalny deal.

Jeśli korzystasz z prostego trybu CRM (bez leadów), zamiast powtarzalnych leadów będą tworzone powtarzalne deale.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo