Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Lista formularzy CRM

Na liście formularzy CRM możesz zobaczyć podstawowe informacje o formularzach: nazwę, który element CRM tworzy formularz oraz konwersję. Możesz również przejść do trybu edycji, skopiować link do formularza lub go usunąć.

Listę formularzy CRM znajdziesz w sekcji CRM> Dodatki> Formularze CRM.


Nazwa formularza CRM

Domyślnie nazwa formularza składa się z wybranego scenariusza oraz daty utworzenia formularza.

Zalecamy zmianę domyślnej nazwy w celu odróżnienia formularzy. Przeczytaj więcej o tym, jak zmienić nazwę formularza CRM w artykule: Różnica między tytułem, nazwą a nazwą strony w formularzach CRM.

Pola i przyciski na liście formularzy

Przycisk Otwórz

Kliknij przycisk Otwórz w kolumnie Link publiczny, aby wyświetlić formularz na różnych urządzeniach.

Tutaj możesz także skopiować link do formularza bez wchodzenia na stronę z formularzem.


Przycisk Osadź kod

Przycisk Osadź kod otwiera suwak, w którym możesz wybrać miejsce wyświetlania formularza.

Na przykład możesz umieścić formularz na stronie internetowej, w widżecie, na czacie online lub wysłać klientowi publiczny link do formularza.

Czytaj więcej:


Aktywność formularzy

W kolumnie Aktywne możesz zobaczyć aktywność formularza, a także datę aktywacji. Aby zobaczyć szczegóły, kliknij odpowiedni przycisk.


Elementy CRM utworzone z formularzy

Kolumna Obiekt docelowy wyświetla element CRM tworzony przez formularz. Kliknij wartość pola, aby zobaczyć szczegóły.


Konwersja i zmiany

Kolumna Konwersja pokazuje stosunek liczby wypełnionych formularzy do liczby formularzy wyświetlonych w ciągu ostatnich 14 dni.

W kolumnie Zmiany porównaj liczbę formularzy przesłanych w ciągu ostatnich dwóch tygodni z liczbą formularzy przesłanych w okresie dłuższym niż dwa tygodnie.


Dostosuj widok listy

Domyślnie pola ID, Utworzono, Aktywowana, Aktywowana przez i Płatności są ukryte na liście. W razie potrzeby możesz wyświetlić te pola, klikając koło zębate. Nie zapomnij zapisać zmian.


Działania z formularzami CRM

Na liście dla każdego formularza CRM dostępnych jest kilka działań: Edytuj, Kopiuj, Resetuj liczniki i Usuń formularz.

Aby wybrać działanie, otwórz menu kontekstowe obok nazwy formularza.

Na liście formularzy CRM dostępne są również działania grupowe. Zaznacz potrzebne formularze, wybierz działanie i kliknij Zastosuj.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Formularze CRM: Tagi personalizacyjne Zgłoś nadużycie w formularzach CRM Praca z kodem w formularzach internetowych CRM Utwórz nowy formularz internetowy CRM Formularz oddzwonienia Autouzupełnianie pól w formularzach CRM Projekt formularzy CRM Weryfikacja portalu w celu uruchomienia kampanii e-mailowych i tworzenia formularzy CRM Zarezerwuj zasób: jak skonfigurować formularz internetowy CRM Systemy płatności w formularzach CRM