Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Rozwiązywanie typowych sytuacji z aplikacjami Bitrix24 Integrations

Istnieje kilka typowych sytuacji, które mogą wpływać na funkcjonalność aplikacji Bitrix24 Integrations. Sytuacje są najczęściej spowodowane konfiguracją sieci, narzędziami i wtyczkami innych firm, które mogą blokować przekazywanie danych przez REST API. 

W rezultacie aplikacja może być niedostępna (pusta strona, status błędu 502 po uruchomieniu aplikacji, brak opcji wbudowanych po instalacji itp.).

Uwaga: wszystkie aplikacje Bitrix24 działają poprzez REST API. 

Oznacza to, że wewnętrzne elementy aplikacji nigdy nie są instalowane na Państwa koncie Bitrix24. Zainstalowanie aplikacji z Marketu umożliwia wywołanie zewnętrznego serwera aplikacji w celu przetworzenia żądań i wysłania odpowiedzi przez Internet. Państwa konto Bitrix24 będzie przechowywać tylko dane dotyczące autoryzacji i ustawień.

Po przeanalizowaniu zapytań klientów udało nam się przygotować dla Państwa kilka podstawowych rekomendacji rozwiązania tego typu sytuacji.

On-Premise
Wersja w chmurze

Sytuacje związane z integracją są głównie związane z wdrażaniem i konserwacją wersji produktu On-Premise mogą być pomyślnie rozwiązane przez administratora systemu.

Proszę sprawdzić następujące, aby zapewnić prawidłowe działanie integracji Bitrix24 w Państwa instancji Bitrix24On-Premise:

  • Podczas korzystania z Bitrix24 On-Premise administrator sieci musi rozważyć opcję w ramach zasad bezpieczeństwa, aby przyznać dostęp do sieci aplikacjom REST. Jeżeli moduł ochrony proaktywnej jest aktywnie używany, zdecydowanie zalecamy dodanie adresu IP 107.20.242.201 do białej listy, aby umożliwić żądania przychodzące i wychodzące do serwera integracji. W przeciwnym razie aplikacje integracyjne mogą być niedostępne.
  • Proszę sprawdzić, czy Państwa certyfikat SSL ma rangę A-klasy. Jeśli Państwa certyfikat SSL nie spełnia wymagań klasy A, proszę skontaktować się z administratorem systemu w celu jego aktualizacji. Mogą Państwo użyć testu SSL Server Test dostarczonego przez projekt SSL Labs do monitorowania jego aktualnego stanu.
  • Proszę pobrać i zainstalować zalecane aktualizacje systemu. Przed przystąpieniem do aktualizacji proszę się upewnić, że mają Państwo kopię zapasową zarówno bazy danych, jak i jądra produktu oraz skryptów obszaru usług. Procedurę aktualizacji należy przeprowadzić w czasie, gdy obciążenie serwera jest minimalne.
  • Proszę uruchomić pełną kontrolę systemu, aby znaleźć słabe punkty i naprawić problemy ze stroną internetową, które mogą mieć wpływ na działanie aplikacji REST (Ustawienia - Narzędzia - Kontrola systemu - Kontrola konfiguracji - Przycisk Rozpocznij test). Proszę pamiętać, że trzeba postępować zgodnie z zaleceniami dotyczącymi rozwiązywania problemów, jeżeli narzędzie do sprawdzania systemu wykryje jakiekolwiek problemy.
  • Jeżeli mają Państwo ścisłą politykę bezpieczeństwa dotyczącą dostępu do sieci na własnym koncie, proszę pamiętać, że trzeba postępować zgodnie z zaleceniami opisanymi w kursie dotyczącym Aplikacji Bitrix24. Zagwarantowałoby to płynne działanie aplikacji Bitrix24 Integrations.
  • Proszę wyłączyć wszystkie rozszerzenia przeglądarki, programy blokujące reklamy i antywirusy internetowe (przynajmniej dla stron internetowych powiązanych z kontem), ponieważ mogą one blokować ramki wymagane do prawidłowego działania aplikacji.
  • Proszę wykonać test w trybie incognito swojej przeglądarki.
  • Proszę uruchomić test za pomocą przeglądarki z alternatywnym jądrem (większość nowoczesnych przeglądarek internetowych jest zbudowana na Chromium, odpowiednią alternatywą do tego celu byłaby Mozilla Firefox lub Safari i odwrotnie).
Ostatnie, ale nie mniej ważne: jeśli powyższe opcje nie pomogą, proszę odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie z Marketu, aby mieć pewność, że na Państwa koncie jest skonfigurowana najnowsza wersja aplikacji.

Jeżeli korzystają Państwo z jednego z naszych unikalnych rozwiązań, takich jak Absence, Billable Hours for Tasks, etc., proszę pamiętać, że najpierw trzeba skontaktować się z pomocą techniczną. Jeżeli mają Państwo bazę danych, możemy pomóc w wyeksportowaniu danych przed usunięciem aplikacji lub zastosowaniem poprawek związanych z problemami.

Jeżeli nic z tego nie pomoże, proszę skontaktować się z naszym zespołem obsługi technicznej.

Aplikacje integracyjne działają z serwera dedykowanego, korzystają z ramek, a jednocześnie działają „z zewnątrz”, wykorzystując autoryzację OAuth do uzyskania dostępu do REST API. 

Jeżeli występuje jeden z wymienionych problemów (błąd statusu 502 lub pusta strona podczas otwierania aplikacji, ogólna powolność lub problemy związane z przekroczeniem limitu czasu), proszę wykonać następujące czynności:

  • Wyczyścić pamięć podręczną przeglądarki i zaktualizować przeglądarkę do najnowszej dostępnej wersji;
  • Sprawdzić swoje połączenie internetowe i upewnić się, że nie znajdują się Państwo w sieci lokalnej niedostępnej z sieci Internet;
  • Wyłączyć wszystkie rozszerzenia przeglądarki, programy blokujące reklamy i antywirusy internetowe (przynajmniej dla stron internetowych powiązanych z kontem), ponieważ mogą one blokować ramki wymagane do prawidłowego działania aplikacji;
  • Wykonać test w trybie incognito swojej przeglądarki;
  • Uruchomić test za pomocą przeglądarki z alternatywnym jądrem (większość nowoczesnych przeglądarek internetowych jest zbudowana na Chromium, odpowiednią alternatywą do tego celu byłaby Mozilla Firefox lub Safari i odwrotnie).
Ostatnie, ale nie mniej ważne: jeśli powyższe opcje nie pomogą, proszę odinstalować aplikację i zainstalować ją ponownie z Marketu, aby mieć pewność, że na Państwa koncie jest skonfigurowana najnowsza wersja aplikacji.

Jeżeli korzystają Państwo z jednego z naszych unikalnych rozwiązań, takich jak Absence, Billable Hours for Tasks, etc., proszę pamiętać, że najpierw trzeba skontaktować się z pomocą techniczną. Jeżeli mają Państwo bazę danych, możemy pomóc w wyeksportowaniu danych przed usunięciem aplikacji lub zastosowaniem poprawek związanych z problemami.

Jeżeli nic z tego nie pomoże, proszę skontaktować się z naszym zespołem obsługi technicznej.



Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo