Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Raport Pulpit aktywności

Efektywność pracy menedżerów i kontakt z klientami są kluczem do rozwoju każdej firmy.

W Bitrix24 możesz śledzić działanie tych dwóch wskaźników za pomocą raportu Pulpit aktywności. Raport ten znajdziesz w sekcji CRM> Analityka CRM> Tunel sprzedażowy.

Otwórz sekcję Moje raporty i wybierz Pulpit aktywności.


Komunikacja z klientem

W bloku Podsumowanie komunikacji możesz zobaczyć i porównać ruch podłączonych kanałów komunikacji, a także obciążenie pracą pracowników.


Sprzedaż i wydajność pracowników

W blokach Nowi klienci i Nowi klienci dzisiaj znajdziesz liczbę swoich klientów:

  • Blok Nowi klienci wykorzystuje okres wybrany w filtrze na górze strony.
  • Blok Nowi klienci dzisiaj ma własny okres, który można określić, klikając koło zębate.

Raport Liczniki menedżerów pokazuje liczbę przetworzonych aktywności i aktywności w toku przypadających na pracownika. Ten raport obejmuje aktywności w leadach, kontaktach, firmach i dealach.

Czytaj więcej: Aktywności w CRM.

Raport Sprzedaż Menedżera pokazuje liczbę wygranych deali na pracownika.

Aby skonfigurować widżet, kliknij koło zębate w prawym górnym rogu.


Jak tworzyć niestandardowe raporty

Aby utworzyć niestandardowy raport, kliknij Dodaj raport w prawym górnym rogu, wybierz element CRM i typ wykresu.

Następnie skonfiguruj parametry widżetu, na przykład etapy deala i statystyki do zebrania.

Przeciągnij i upuść raport, aby zmienić jego pozycję.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo