Uwaga
W aktualizacji Bitrix24 z 18 listopada 2022 zmieniły się typy aktywności. Aktywności typu Spotkanie, Rozmowa itd. zostały zastąpione ujednoliconą aktywnością uniwersalną dla nowych portali i portali, które nie korzystały z aktywności typu Spotkanie, Rozmowa.
W sekcji CRM> Aktywności znajdziesz listę wszystkich zaplanowanych aktywności w CRM.
Możesz utworzyć aktywność na liście aktywności lub w formularzu elementu CRM. Kliknij przycisk Utwórz i wybierz typ aktywności.
Użyj wyszukiwania, aby znaleźć potrzebny typ aktywności.
Jeśli masz wystarczające uprawnienia, możesz również zobaczyć aktywności innych pracowników. W tym celu wybierz użytkownika w polu Osoba odpowiedzialna.
Lista zawiera podstawowe informacje o aktywności: nazwę, termin ostateczny, nazwę klienta, osobę odpowiedzialną za aktywność oraz aktualny status.
Kliknij aktywność, a otworzy się suwak ze szczegółowymi informacjami.
W razie potrzeby możesz przejść do trybu raportowania. Przygotowaliśmy zestaw gotowych raportów ze szczegółowymi informacjami na temat pracy z aktywnościami.
Działania z aktywnościami
Kliknij menu kontekstowe, a zobaczysz podstawowe operacje z działaniami.
Jeśli chcesz edytować kilka aktywności, zaznacz je i wybierz potrzebne działanie.