Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Dodaj formularz CRM do strony internetowej

Formularz internetowy CRM służy do wprowadzania, przeglądania i przetwarzania danych klientów. Dodaj formularz internetowy do swojej witryny, aby zbierać dane klientów w CRM.

Możesz umieścić formularz CRM na stronie utworzonej w Bitrix24 lub innym CMS.

Jak umieścić formularz w witrynie utworzonej na innym CMS-ie przeczytasz w tym artykule.

W witrynach utworzonych w Bitrix24 możesz dodać formularz:


Jak dodać formularz internetowy CRM do bloku strony internetowej

Przejdź do sekcji Strony i sklepy i wybierz potrzebną witrynę. Otwórz w trybie edycji stronę internetową, do której chcesz dodać formularz internetowy CRM.

Na stronie wybierz miejsce, w którym chcesz umieścić formularz i kliknij Dodaj blok.

Wybierz potrzebny formularz w sekcji Formularz CRM.

Teraz możesz dostosować pola i wygląd swojego formularza CRM lub wybrać gotowy formularz CRM. W tym celu przejdź do edycji bloku.

Jeśli chcesz dodać formularz, który utworzyłeś wcześniej w sekcji CRM> Dodatki> Formularze CRM, kliknij Edytuj blok.

Czytaj więcej: Utwórz formularz internetowy CRM.

Wybierz potrzebny formularz CRM z listy.

Następnie możesz dostosować projekt formularza, klikając odpowiedni przycisk.

Czytaj więcej: Projekt formularzy CRM.

Po zakończeniu wszystkich ustawień zapisz zmiany.


Jak dodać formularz internetowy CRM do widżetu

Widżet to przycisk, za pomocą którego klienci odwiedzający Twoją witrynę mogą wyświetlić listę dostępnych sposobów na skontaktowanie się z Tobą.

Przejdź do CRM> Dodatki> Widżet na stronę> wybierz potrzebny widżet lub utwórz nowy.

Czytaj więcej: Widżet witryny.

W ustawieniach widżetu włącz formularz CRM i wybierz potrzebny formularz.

Następnie przejdź do ustawień witryny i wybierz widżet z formularzem CRM.

Czytaj więcej: Ustawienia witryn i stron internetowych.

Tak będzie wyglądał formularz CRM w widżecie na stronie.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Suwak i wyskakujące okienko z formularzem CRM w witrynie Bitrix24 Aplikacja JotForm Integration