Dzienniki połączeń w Telefonii to pliki tekstowe, w których są automatycznie zapisywane informacje o działaniu połączeń w Twoim Bitrix24. Zawierają wystarczającą ilość informacji technicznych, aby wykryć błędy połączenia.
Jeśli masz pytania dotyczące działania Telefonii, to w dzienniku znajdziesz niezbędne informacje o tym, co dokładnie poszło nie tak. Wyślij dziennik do działu Wsparcia24, a pracownik zidentyfikuje przyczynę awarii.
-
Spis treści artykułu:
Jak uzyskać dzienniki Telefonii
Przejdź do sekcji CRM> Dodatki> Telefonia.
Następnie otwórz sekcję Szczegóły połączenia telefonicznego.
W kolumnie Szczegóły wybierz potrzebne połączenie i kliknij ikonę dziennika.
Dziennik połączeń otworzy się w nowej karcie przeglądarki. Skopiuj link z paska adresu i wyślij go do specjalisty Wsparcia Bitrix24.
Dzienniki połączeń są przechowywane w naszej bazie danych przez miesiąc, po czym są automatycznie usuwane.
Statusy połączeń
Telefonia Bitrix24 wykorzystuje statusy - kody odpowiedzi podobne do kodów w protokole SIP.
Kod | Status | Opis |
---|---|---|
200 | Połączenie telefoniczne zostało wykonane pomyślnie | Połączenie zostało wykonane pomyślnie, rozpoznane i potwierdzone |
304 | Połączenie telefoniczne zostało pominięte | Połączenie telefoniczne zostało pominięte |
402 | Niewystarczający bilans | Wymagana opłata za usługę |
403 | Odmowa | Abonent niezarejestrowany |
404 | Zły numer | Nie znaleziono dzwoniącego użytkownika lub taki numer SIP nie istnieje |
423 | Zablokowany | Serwer odrzuca żądanie, ponieważ interwał jest za krótki (lub numer dodano do czarnej listy Bitrix24) |
480 | Czasowo niedostępne | Użytkownik jest chwilowo niedostępny, spróbuj ponownie później |
484 | Ten kierunek jest niedostępny | Serwer zaakceptował żądanie z niepełnym adresem. Wymagane dodatkowe informacje adresowe |
486 | Zajęty | Użytkownik jest aktualnie zajęty i nie może odebrać połączenia przychodzącego |
500 | Błąd wewnętrzny serwera | Serwer nie może obsłużyć żądania z powodu błędu wewnętrznego |
503 | Ten kierunek jest niedostępny | Serwer nie może obecnie obsłużyć połączenia z powodu przeciążenia lub konserwacji |
603 | Odrzucone | Połączenie zostało odrzucone z powodu awarii sieci |
603-S | Połączenie telefoniczne zostało anulowane | Użytkownik nie chce odbierać połączeń przychodzących bez podania przyczyny |
Niezdefiniowany | Każdy inny status zależy od kodu protokołu SIP |
Statusy są wyświetlane w kolumnie o tej samej nazwie w Szczegółach połączenia.
Jeśli korzystasz z centrali PBX innej firmy i otrzymujesz kod statusu niewymieniony w tym artykule, skontaktuj się z dostawcą SIP PBX. Lub znajdź ten kod tutaj: List of SIP response codes.