Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Maksymalna liczba użytkowników w różnych planach Bitrix24

Maksymalna liczba użytkowników Bitrix24 w Chmurze zależy od planu taryfowego:

  • Free - bez ograniczeń
  • Basic - 5
  • Standard - 50
  • Professional – 100
  • Enterprise - od 250 do 10 000

Użytkownicy zewnętrzni są wliczani do całkowitej liczby użytkowników.

Zewnętrzni użytkownicy


Co oznacza maksymalna liczba użytkowników

Na przykład masz plan Basic, dostępnych jest w nim 5 użytkowników, a do portalu zaprosiłeś 10. Tylko pierwsze 5 osób będzie mogło wejść do Bitrix24. Pozostali zobaczą powiadomienie o przekroczeniu limitu pracowników i będą czekali w kolejce do wejścia. Bitrix "zapamięta" pierwszych pięciu pracowników i będą oni mogli logować się na konto Bitrix24 do czasu aktualizacji licznika dostępnych miejsc.

Licznik dostępnych miejsc w Bitrix24 aktualizowany jest co 30 dni.

Do czasu aktualizacji licznika pracownicy, którzy nie mają dostępu do Bitrix24 zgodnie z planem taryfowym, nie będą mogli wejść do Bitrix24. Administratorzy zostaną o tym powiadomieni. W takim przypadku możesz:

  • Usunąć z listy pracowników tych, którzy nie pracują na koncie.
  • Wybrać plan z większą liczbą użytkowników.

Jak sprawdzić liczbę dostępnych użytkowników

Przejdź do sekcji Subskrypcja> Mój plan> Użytkownicy.


W skrócie
  • Maksymalna liczba użytkowników Bitrix24 w Chmurze zależy od planu taryfowego.
  • Jeśli zaprosisz więcej użytkowników, niż jest dostępnych w Twoim aktualnym planie, nie wszyscy z nich będą mogli pracować w Bitrix24. Pracownicy i administratorzy portalu zostaną powiadomieni o przekroczeniu limitu użytkowników.
  • Licznik dostępnych miejsc do wejścia do Bitrix24 aktualizowany jest co 30 dni.
  • Aby zwiększyć maksymalną liczbę użytkowników, zmień plan taryfowy.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Kopia zapasowa danych Uwaga! Nowe plany taryfowe Bitrix24 od 1 sierpnia 2021 r. Uaktualnienie lub obniżenie planu taryfowego w Chmurze Anuluj subskrypcję Plany Bitrix24 w Chmurze Mój plan taryfowy Nowy Bitrix24: aktualności, ceny, terminy Nieaktywne konta Bitrix24: co warto wiedzieć Jak usunąć Bitrix24 Subskrybentom planu Free: Od 3 marca możesz zapraszać nieograniczoną liczbę użytkowników