Maksymalna liczba użytkowników Bitrix24 w Chmurze zależy od planu taryfowego:
- Free - bez ograniczeń
- Basic - 5
- Standard - 50
- Professional – 100
- Enterprise - od 250 do 10 000
Użytkownicy zewnętrzni są wliczani do całkowitej liczby użytkowników.
Co oznacza maksymalna liczba użytkowników
Na przykład masz plan Basic, dostępnych jest w nim 5 użytkowników, a do portalu zaprosiłeś 10. Tylko pierwsze 5 osób będzie mogło wejść do Bitrix24. Pozostali zobaczą powiadomienie o przekroczeniu limitu pracowników i będą czekali w kolejce do wejścia. Bitrix "zapamięta" pierwszych pięciu pracowników i będą oni mogli logować się na konto Bitrix24 do czasu aktualizacji licznika dostępnych miejsc.
Do czasu aktualizacji licznika pracownicy, którzy nie mają dostępu do Bitrix24 zgodnie z planem taryfowym, nie będą mogli wejść do Bitrix24. Administratorzy zostaną o tym powiadomieni. W takim przypadku możesz:
- Usunąć z listy pracowników tych, którzy nie pracują na koncie.
- Wybrać plan z większą liczbą użytkowników.
Jak sprawdzić liczbę dostępnych użytkowników
Przejdź do sekcji Subskrypcja> Mój plan> Użytkownicy.
- Maksymalna liczba użytkowników Bitrix24 w Chmurze zależy od planu taryfowego.
- Jeśli zaprosisz więcej użytkowników, niż jest dostępnych w Twoim aktualnym planie, nie wszyscy z nich będą mogli pracować w Bitrix24. Pracownicy i administratorzy portalu zostaną powiadomieni o przekroczeniu limitu użytkowników.
- Licznik dostępnych miejsc do wejścia do Bitrix24 aktualizowany jest co 30 dni.
- Aby zwiększyć maksymalną liczbę użytkowników, zmień plan taryfowy.