Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wykonuj i odbieraj połączenia w Bitrix24

W Telefonii Bitrix24 możesz wykonywać połączenia przychodzące i wychodzące. Okno połączenia automatycznie pojawi się na ekranie.
Okno połączenia: opcje podczas połączenia


Jak wykonywać połączenia z przeglądarki i aplikacji desktopowej

Połączenia można wykonywać na trzy sposoby:

  • z systemu CRM
  • z panelu wybierania numeru w komunikatorze
  • z czatów z klientami

Połączenia z CRM. Kliknij ikonę słuchawki w formularzu klienta, ikonę słuchawki na górze strony lub przycisk Połącz w formularzu aktywności na osi czasu.

Nie musisz za każdym razem otwierać pełny formularz elementu CRM, aby skontaktować się z klientem. Możesz zadzwonić do klienta bezpośrednio w kanbanie, klikając odpowiedni przycisk.


Połączenia z panelu wybierania numeru w komunikatorze. Kliknij ikonę słuchawki po lewej stronie komunikatora, aby otworzyć panel wybierania numeru. Wprowadź numer ręcznie i kliknij Połączenie.


Połączenie z czatu z klientem. Zadzwoń do klienta z czatu z powiadomieniami o połączeniach. Jeśli nie odebrałeś połączenia, na czacie zobaczysz odpowiednie powiadomienie. Kliknij numer klienta na czacie, aby oddzwonić.
Jak skonfigurować czaty dla powiadomień o połączeniach


Jak wykonywać połączenia z aplikacji mobilnej

Połączenia można wykonywać na trzy sposoby:

  • z systemu CRM
  • z panelu wybierania numeru
  • z czatów z klientami

Połączenia z CRM. Przejdź do sekcji CRM > otwórz formularz kontaktu > dotknij numeru telefonu klienta > wybierz Zadzwoń przez Bitrix24.

Możesz zadzwonić do klienta bezpośrednio z listy elementów CRM. Dotknij ikony słuchawki > dotknij numeru telefonu > wybierz Zadzwoń przez Bitrix24.


Połączenia z panelu wybierania numeru. Jeśli chcesz zadzwonić pod nowy numer, przejdź do Menu > Połączenie > wprowadź numer > dotknij ikony słuchawki.


Połączenie z czatu z klientem. Przejdź do listy czatów i otwórz czat z klientem, do którego chcesz zadzwonić. Stuknij numer telefonu i wybierz opcję Zadzwoń przez Bitrix24.


Jak odbierać połączenia przychodzące w przeglądarce i aplikacji desktopowej

Aby odebrać połączenie, kliknij Odpowiedz w oknie połączenia lub Zignoruj je. Nieodebrane połączenie zostanie przekierowane do kolejki użytkowników Telefonii.
Skonfiguruj grupy kolejek użytkowników


Jak odbierać połączenia przychodzące w aplikacji mobilnej

Formularz połączenia na urządzeniu mobilnym ma dwa widoki. Jeśli aplikacja mobilna Bitrix24 zostanie zamknięta podczas połączenia, zobaczysz zwykły formularz połączenia. Jeśli w momencie połączenia pracujesz w aplikacji mobilnej, wyświetlony zostanie formularz połączenia Bitrix24.


W skrócie
  • Okno połączenia jest wbudowanym narzędziem do pracy z połączeniami. Pojawia się na ekranie automatycznie w przypadku połączeń przychodzących i wychodzących.
  • Możesz wykonywać połączenia w przeglądarce, aplikacji mobilnej i desktopowej Bitrix24.
  • Możesz wykonywać połączenia z CRM, z panelu wybierania numeru, z czatu z klientem.
  • Jeśli nie odbierzesz połączenia, na czacie z klientem pojawi się odpowiednie powiadomienie. Możesz oddzwonić bezpośrednio z czatu.
  • W aplikacji mobilnej można komunikować się na dwa sposoby: za pośrednictwem operatora komórkowego (Zadzwoń) oraz za pośrednictwem Telefonii Bitrix24 (Zadzwoń przez Bitrix24).
  • Wygląd formularza połączenia przychodzącego w aplikacji mobilnej może się różnić. Zależy to od tego, czy aplikacja jest otwarta, czy działa w tle. W każdym przypadku połączenie zostanie zrealizowane za pośrednictwem Bitrix24.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak zacząć dzwonić z Bitrix24: wybierz sposób podłączenia Telefonii Jak wybrać i podłączyć centralę SIP PBX w Bitrix24 Okno połączenia: opcje podczas połączenia Jak przekierowywać połączenia do innych pracowników Przetestuj jakość połączenia telefonii