Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Aplikacja mobilna
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Wsparcie aplikacji mobilnej Bitrix24
Logowanie

Bitrix24Care

Jak zbierać dane geolokalizacyjne za pomocą Bitrix24

Korzystając z Bitrix24, możesz zbierać informacje o lokalizacji urządzeń pracowników na początku i na końcu dnia pracy. W tym celu pracownicy muszą zapewnić dostęp do geolokalizacji w aplikacji mobilnej Bitrix24 oraz na urządzeniu.

Aby zbierać dane geolokalizacyjne, administrator musi włączyć to ustawienie w sekcji Ustawienia > Other settings (Inne ustawienia) > Miscellaneous (Inne) > Collect geolocation data from employee mobile devices (Zbieraj dane geolokalizacyjne z urządzeń mobilnych pracowników).

Dane geolokalizacyjne nie będą automatycznie wyświetlane w raportach z pracy. Dane możesz przeglądać za pomocą aplikacji z Marketu lub odbierać je metodą REST.
Bitrix24.Market
Metoda Rest

Bitrix24 nie wykorzystuje danych o lokalizacji pracowników do własnych celów. Gromadzenie danych następuje w przypadku udostępnienia ich przez użytkownika.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo