Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Blokowanie API REST: przyczyny i rozwiązania

Bitrix24 REST API to zestaw narzędzi do tworzenia aplikacji i integracji. Korzystając z REST, możesz zautomatyzować procesy i rozszerzyć możliwości swojego Bitrix24 za pomocą specjalnych żądań.

Jeśli wykonasz zbyt wiele żądań REST lub skonfigurujesz je nieprawidłowo, zwiększy to obciążenie infrastruktury serwera. Na przykład, jeśli aplikacja sprawdza wszystkie działania CRM co pięć minut, może zostać zablokowana. Alaio Inc. może ograniczyć dostęp do API REST ze względu na duże obciążenie, zgodnie z punktem 18.2. (e) Regulaminu.
Bitrix24 Terms of Service


Co się dzieje przy dużym obciążeniu

  • Obciążenie niekrytyczne. Pierwszy administrator otrzymuje wiadomość z prośbą o skontaktowanie się z naszym zespołem pomocy technicznej w celu znalezienia przyczyny obciążenia. Jeśli administrator nie odpowie, źródło obciążenia (webhook, aplikacja lokalna lub inne rozwiązanie REST) zostanie zablokowane.
  • Wysokie obciążenie. Natychmiast zablokujemy źródło ładowania i wyślemy powiadomienie o blokowaniu do pierwszego administratora. Napisz do pomocy technicznej, aby otrzymać informację o przyczynach blokowania i rekomendacjach rozwiązania.

Jak powiadamiamy o dużym obciążeniu

W zależności od sytuacji pierwszy administrator może otrzymać na czacie trzy wiadomości. Ponadto wszyscy administratorzy kont otrzymają powiadomienie zawierające link do zablokowanej aplikacji. Jeśli zablokowana zostanie więcej niż jedna integracja, powiadomienie będzie zawierało link tylko do jednej z nich.

  • Your test.bitrix24.pl is showing a dramatic increase of activity, which creates a heavy system and server load and affects other users.
    Did you start any resource intensive processes like export or import, REST workflow automation or something like that? Please let us know by replying to this message.

  • Hello!
    Your webhook #WEBHOOK# has been blocked due to the high load on the server infrastructure. Please contact our technical support to get more details.

  • Hello!
    Your app #APP# has been blocked due to the high load on the server infrastructure. Please contact our technical support to get more details.

Możesz także samodzielnie sprawdzić obciążenie żądań REST w Bitrix24.
Oceń obciążenie REST w Bitrix24

Jeśli otrzymałeś powiadomienie od Bitrix24 o zablokowaniu REST, skontaktuj się z naszym zespołem Wsparcia. Nasi specjaliści pomogą w rozwiązaniu sytuacji.
Jak skontaktować się ze Wsparciem Bitrix24

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Importuj szablony wstępne Jak przywrócić zablokowane webhooki do działania