Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak przywrócić zablokowane webhooki do działania

Krótka odpowiedź

  1. Przejdź do sekcji Aplikacje > Zasoby programistów > Integracje.

  2. Znajdź zablokowany webhook na liście, otwórz Menu (≡) i wybierz Edytuj.

  3. Skopiuj nowy tajny klucz z pola Webhook do wywoływania REST API i zaktualizuj swoją lokalną aplikację lub integrację z nią.


Szczegółowa odpowiedź

Kiedy tworzysz webhook, automatycznie generowany jest tajny klucz, który otwiera dostęp do Twoich danych w Bitrix24. Nie udostępniaj nikomu tajnego klucza webhooka ani nie dołączaj go do kodu strony lub skryptu. Alaio Inc. blokuje webhooki, które mają tajny klucz lub token w domenie publicznej.


Jak się dowiedzieć, czy Twój webhook jest zablokowany

Jeśli zobaczysz błąd INVALID_CREDENTIALS, oznacza to, że Twój webhook jest zablokowany. Alaio Inc. może ograniczyć dostęp do REST API w celu ochrony danych, zgodnie z punktami 4.2. i 21.3.1. Regulaminu.
Bitrix24 Terms of Service

Aby ponownie aktywować webhook, wygeneruj nowy tajny klucz.

Błąd INVALID_CREDENTIALS występuje również w przypadku braku webhooka o podanym adresie. Może się to zdarzyć, jeśli:

  • Webhook został usunięty.
  • Tajny klucz został zmieniony.
  • Zmienił się właściciel webhooka.
  • Wystąpił błąd w adresie lub identyfikatorze webhooka.

Jak znaleźć nowy tajny klucz

Kiedy webhook zostanie zablokowany, generowany jest nowy tajny klucz. Możesz go znaleźć tutaj:

  1. Przejdź do sekcji Aplikacje > Zasoby programistów > Integracje.
  2. Znajdź zablokowany webhook na liście, otwórz Menu (≡) i wybierz Edytuj.
  3. W sekcji Webhook do wywoływania REST API skopiuj nowy tajny klucz i zaktualizuj go w lokalnej aplikacji lub integracji.

Jeśli chcesz zmienić właściciela webhooka, zaktualizuj tajny klucz. Kliknij opcję Generuj nowy > Kontynuuj i zapisz zmiany.

Tajny klucz jest dostępny tylko dla twórcy webhooka. Kiedy administrator edytuje webhook innego użytkownika, tajny klucz zostaje zresetowany i ten administrator staje się właścicielem tego webhooka.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Importuj szablony wstępne Blokowanie API REST: przyczyny i rozwiązania