Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Jak zaprosić pracowników do Bitrix24

Zaproś pracowników do Bitrix24, aby zorganizować współpracę w firmie.

Maksymalna liczba pracowników, którzy mogą jednocześnie pracować w Bitrix24, zależy od planu taryfowego.
Plany taryfowe
Maksymalna liczba użytkowników w różnych planach Bitrix24

Domyślnie wszyscy użytkownicy mogą zapraszać pracowników do Bitrix24, jednak administrator Bitrix24 może wyłączyć tę możliwość.

  1. Przejdź do Ustawień Bitrix24,
  2. Otwórz sekcję Pracownicy,
  3. Rozwiń blok Zaproszenia,
  4. Wyłącz opcję Każdy może zapraszać innych użytkowników.

Aby dodać nowych pracowników, otwórz widżet Zaproś i wybierz sposób.


Sposoby zapraszania pracowników

Zaproś przez link. Skopiuj link i wyślij go do swoich współpracowników. Pracownik kliknie link i zarejestruje się w Bitrix24. Ten sposób zaproszenia jest dostępny, jeśli włączone jest ustawienie Pozwól na szybką rejestrację.

Jeśli wyślesz link do pracownika, a następnie wyłączysz szybką rejestrację, pracownik nie będzie mógł się zarejestrować.

Możesz włączyć dodatkowe ustawienia:

  • Poproś administratora o zgodę na dołączenie: nowy pracownik nie będzie mógł zalogować się do Bitrix24 bez potwierdzenia administratora.
  • Nie wymaga potwierdzenia dla domen: jeśli adres e-mail znajduje się we wskazanej domenie, nowy pracownik będzie mógł zalogować się do Bitrix24 bez konieczności potwierdzania przez administratora.

Zaproś przez e-mail lub numer telefonu. Wpisz adres e-mail lub numer telefonu i wyślij zaproszenie do pracowników. Podany numer telefonu lub adres e-mail będzie loginem pracownika do logowania się do Bitrix24.

Zaproszenie zbiorcze. Wybierz ten sposób, jeśli chcesz zaprosić wielu pracowników jednocześnie. Wpisz adresy e-mail i numery telefonów oddzielone przecinkami lub spacjami. Dla każdego użytkownika określ tylko jeden rodzaj kontaktu: e-mail lub numer telefonu.

Zaproś do działu lub grupy roboczej. Zaproś użytkowników i od razu dodaj ich do wybranego działu lub grupy. Użyj tej opcji, jeśli w Bitrix24 utworzono już działy lub grupy.

Dodaj nowego użytkownika. Wypełnij dane pracownika: imię, nazwisko, adres e-mail, stanowisko i dział. Na podany adres e-mail zostanie wysłany link umożliwiający zalogowanie się do Bitrix24. Aby umożliwić użytkownikowi logowanie do Bitrix24 bez potwierdzenia administratora, włącz opcję Bez potwierdzenia.

Zaproś użytkownika ekstranetu. Są to użytkownicy z ograniczonym dostępem do narzędzi Bitrix24. Można ich jedynie zaprosić do grupy lub projektu.
Ekstranet: użytkownicy zewnętrzni

Wpisz adres e-mail lub numer telefonu użytkownika i wybierz grupę.

Zaproś partnera Bitrix24. Partner to pracownik firmy partnerskiej, który pomaga w konfiguracji narzędzi Bitrix24.

Podaj adres e-mail partnera i kliknij Zaproś. Sprawdzimy, czy adres e-mail rzeczywiście należy do naszego partnera i dopiero wtedy pracownik będzie mógł zalogować się do Twojego Bitrix24.
Jak zaprosić partnera
Jak chronić konto Bitrix24 przed oszustwami


Liczniki zaproszeń

W sekcji Firma > Pracownicy są dwa liczniki:

  • Zaproszeni: licznik pomaga śledzić, kto jeszcze nie potwierdził zaproszenia.
  • Oczekują na potwierdzenie: licznik śledzi pracowników oczekujących na potwierdzenie od administratora.

Zaproszeni. Pokazuje liczbę użytkowników, którzy jeszcze nie zaakceptowali zaproszenia. Licznik wyświetlany jest na liście pracowników oraz w widżecie Zaproś.

Licznik jest widoczny dla administratora Bitrix24 oraz pracowników, którzy wysłali zaproszenia. Administrator widzi wszystkie zaproszenia, pracownicy widzą tylko swoje.

Aby otworzyć listę zaproszonych pracowników, kliknij licznik. Jeśli pracownik nie zobaczy zaproszenia, możesz wysłać je ponownie. Jeśli podałeś błędny adres e-mail, możesz usunąć zaproszonego użytkownika i wysłać zaproszenie na inny adres e-mail. Aby to zrobić, kliknij Menu (≡) > Usuń.

Oczekują na potwierdzenie. Licznik pokazuje liczbę użytkowników, którzy zaakceptowali zaproszenie i oczekują na potwierdzenie administratora.

Licznik ten jest widoczny tylko dla administratora Bitrix24.

Administrator może potwierdzić lub odmówić dostępu:

  • Potwierdź: użytkownik będzie mógł zalogować się do Bitrix24.
  • Odmów: wybierz tę opcję, jeśli wysłałeś zaproszenie do niewłaściwej osoby. Aby to zrobić, kliknij Menu (≡) > Odmów logowania. Następnie zaproszony użytkownik zostanie usunięty z Twojego Bitrix24.
Jeśli do uczestników zadania dodałeś pracownika, który nie przyjął jeszcze zaproszenia, nie możesz odmówić mu dostępu ani usunąć go z Bitrix24. Takiego użytkownika można jedynie zwolnić.
Jak zwolnić pracownika z Bitrix24

W skrócie:

  • Zaproś pracowników do Bitrix24, aby zorganizować współpracę w firmie.
  • Zapraszać pracowników można na kilka sposobów: przez link, e-mail lub numer telefonu, do działu lub grupy roboczej.
  • Możesz zapraszać użytkowników zewnętrznych i partnerów do Bitrix24.
  • W sekcji Firma > Pracownicy są dwa liczniki: Zaproszeni i Oczekujący na potwierdzenie.
  • Licznik Zaproszeni pokazuje liczbę użytkowników, którzy jeszcze nie zaakceptowali zaproszenia. Licznik ten jest widoczny dla administratora Bitrix24 i pracowników, którzy wysłali zaproszenie. Administrator widzi wszystkie zaproszenia, pracownicy widzą tylko swoje.
  • Licznik Oczekiwanie na potwierdzenie pokazuje liczbę użytkowników, którzy przyjęli zaproszenie i oczekują na potwierdzenie administratora. Licznik ten jest widoczny tylko dla administratora.
  • Możesz ponownie wysłać zaproszenie lub usunąć zaproszonego użytkownika z Bitrix24.

Polecane artykuły:

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak przenieść dane na inne konto Birtix24 Główne narzędzia Bitrix24