Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Kanały Bitrix24: jak utworzyć i skonfigurować

W wiosennej aktualizacji wydaliśmy narzędzie Kanały Bitrix24. Kanały umożliwiają użytkownikom łatwe udostępnianie informacji, plików i omawianie określonych tematów. Kanały mogą być publiczne, dostępne dla wszystkich użytkowników, lub prywatne, dostępne tylko dla wybranych osób.


Jak utworzyć kanał

Kanały możesz tworzyć zarówno w wersji przeglądarkowej Bitrix24, jak i aplikacji mobilnej.

Przeglądarka
Aplikacja mobilna
  1. Otwórz komunikator,
  2. Kliknij przycisk ołówka na górze listy czatów,
  3. Wybierz Kanały.

Wprowadź nazwę i opis kanału. Wybierz jego typ.

Publiczny. Wszyscy pracownicy widzą kanał na liście ogólnej i mogą do niego dołączyć.

Prywatny. Widoczny tylko dla właściciela i uczestników. Do kanału prywatnego możesz dołączyć na zaproszenie właściciela lub administratora.

Wybierz właściciela i administratorów kanału. Skonfiguruj uprawnienia dostępu:

  • Zezwól na dodawanie uczestników: dodaj konkretnych pracowników, dział lub całą firmę.
  • Zezwól na usuwanie uczestników.
  • Uprawnienie do zmiany motywu czatu: pozwala na zmianę wyglądu czatu.
  • Zezwól na dodawanie postów: umożliwia publikację postów na kanale.

Utwórz kanał, dodaj pracowników i zacznij dzielić się ważnymi informacjami i aktualnościami.

W sekcji Kanały znajduje się lista wszystkich publicznych kanałów, do których jeszcze nie dołączyłeś. Po dołączeniu do kanału możesz wyłączyć powiadomienia na pasku bocznym.

Publiczne kanały, których nie jesteś członkiem, znajdują się w sekcji Kanały. Kanał,y do których dołączyłeś, znajdziesz w sekcji Czaty.

Kanały mają dwa liczniki:

  • zielone: dla komentarzy.
  • niebieskie: dla postów.
Jeśli wspomnisz o pracowniku przez @ na kanale publicznym, którego nie jest członkiem, otrzyma on powiadomienie z linkiem do konkretnego komentarza. Będzie mógł otworzyć komentarz i odpowiedzieć. Jeśli wspomnisz o pracowniku na kanale prywatnym, nie otrzyma powiadomienia.

Otwórz sekcję Komunikator i naciśnij Plus (+).

Wpisz nazwę i opis kanału. Kliknij Dalej. Wybierz typ kanału:

Publiczny. Wszyscy pracownicy widzą kanał na liście ogólnej i mogą do niego dołączyć.

Prywatny. Widoczny tylko dla właściciela i uczestników. Do kanału prywatnego możesz dołączyć na zaproszenie właściciela lub administratora.

Dodaj pracowników do kanału. Kliknij Utwórz kanał.


Pasek boczny i ustawienia

Na pasku bocznym kanału znajdziesz podstawowe informacje: listę uczestników, typ kanału, pliki i spotkania.

Wersja internetowa
Aplikacja mobilna

Aby otworzyć pasek boczny, kliknij odpowiednią ikonę. Kliknij Trzy kropki (...), aby wyświetlić dostępne działania:

Przypnij kanał na liście czatów.

Edytuj: zmień nazwę, ustaw uprawnienia dostępu, dodaj dział do uczestników kanału i inne.

Dodać subskrybentów: zaproś uczestnika lub cały dział.

Ukryj kanał na liście czatów. Ukryty kanał można znaleźć za pomocą paska wyszukiwania.

Anuluj subskrypcję: wyjdź z kanału. Do prywatnego kanału można ponownie dołączyć tylko na zaproszenie. Otwarty kanał można znaleźć według nazwy i dołączyć.

Usuń: uprawnienia do usunięcia ma tylko właściciel.

Aby otworzyć listę uczestników kanału, kliknij blok ze zdjęciami użytkowników. Tutaj można skopiować link do kanału, aby wysłać go do pracowników. W tym celu kliknij Kopiuj link do czatu.

Kliknij Trzy kropki (...) obok pracownika, wyświetlić dostępne działania:

  • wspomnieć użytkownika w kanale,
  • napisać prywatną wiadomość,
  • uczynić administratorem kanału,
  • rozpocząć wideorozmowę z pracownikiem,
  • otworzyć profil lub kalendarz pracownika,
  • wykluczyć z czatu.

Na pasku bocznym kanału znajdują się również:

  • ulubione wiadomości,
  • linki z wiadomości,
  • media i pliki.

Kliknij Nazwę kanału > Trzy kropki (...) > Edytuj lub Usuń.

Edytuj. Można zmienić nazwę, opis, ustawić uprawnienia dostępu, dodać dział do subskrybentów kanału.

Aby dodać cały dział do subskrybentów kanału:

1-2. Otwórz Subskrybenci > Działy.
3. Wybierz dział.
4. Zapisz zmiany.

Aby usunąć dział z subskrybentów kanału, kliknij krzyżyk w prawym rogu.

Usuń kanał. Dostęp do usunięcia ma tylko właściciel.

W skrócie

  • Kanały umożliwiają użytkownikom łatwe udostępnianie informacji, plików i omawianie określonych tematów.
  • Kanały mogą być publiczne, dostępne dla wszystkich użytkowników, lub prywatne, dostępne tylko dla wybranych osób.
  • Publiczne kanały, których nie jesteś członkiem, znajdują się w sekcji Kanały. Kanały, do których dołączyłeś, znajdziesz w sekcji Czaty.
  • Kanały możesz tworzyć zarówno w wersji przeglądarkowej Bitrix24, jak i aplikacji mobilnej.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Kanały: nowy format komunikacji w firmie