Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

e-Podpis: jak kontrolować proces pracy z dokumentami

W widoku Kanban w sekcji e-Podpis możesz pracować z dokumentami na różnych etapach podpisania. Na przykład Twoi pracownicy mogą zobaczyć, który dokument oczekuje na zatwierdzenie i z którym klientem należy się skontaktować, aby przypomnieć mu o podpisaniu.

Edytuj etap. Etapy Kanban są już domyślnie skonfigurowane, ale możesz je dostosować. Kliknij ikonę ołówka, aby zmienić nazwę etapu, kolor lub usunąć niepotrzebne kolumny.

Dodaj etap. Najedź myszką na dowolny etap i kliknij znak plus, aby dodać nowy etap.

Przenieś dokument na inny etap. Formularz dokumentu można przenieść na dowolny etap. Aby to zrobić, przytrzymaj element myszką i przeciągnij go w wybrane miejsce.

Wyszukaj dokument. Użyj filtra, aby szybko wyszukać dokument. Kliknij pasek wyszukiwania i wybierz wartości pól.

Utwórz własny filtr i zapisz go. Na przykład znajdź elementy należące do konkretnej osoby odpowiedzialnej. Zapisz filtr, aby nie konfigurować pola i wartości za każdym razem.

Możesz także wyszukać dokument za pomocą paska wyszukiwania. Wpisz słowo lub jego część.

Skonfiguruj formularz podglądu dokumentu. Aby mieć pewność, że w Kanbanie będą wyświetlane jedynie ważne informacje, skonfiguruj formularz podglądu dokumentu.

Kliknij Ustawienia (⚙️) > Ustawienia Kanban > Konfiguruj pola formularza widoku, wybierz potrzebne pola i zapisz zmiany.

Wybrane pola pojawią się w formularzu podglądu dokumentu.


Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
e-Podpis w CRM e-Podpis w Bitrix24: uprawnienia dostępu Jak sprawdzić integralność podpisanego dokumentu e-Podpis w Bitrix24 e-Podpis Bitrix24 dla On-Premise e-Podpis: przykład pracy z podpisem elektronicznym e-Podpis: sekcja Kontakty Podpisanie dokumentu przez klienta Jak utworzyć i wysłać dokument elektroniczny do podpisu e-Podpis: automatyzacja