W widoku Kanban w sekcji e-Podpis możesz pracować z dokumentami na różnych etapach podpisania. Na przykład Twoi pracownicy mogą zobaczyć, który dokument oczekuje na zatwierdzenie i z którym klientem należy się skontaktować, aby przypomnieć mu o podpisaniu.
Edytuj etap. Etapy Kanban są już domyślnie skonfigurowane, ale możesz je dostosować. Kliknij ikonę ołówka, aby zmienić nazwę etapu, kolor lub usunąć niepotrzebne kolumny.
Dodaj etap. Najedź myszką na dowolny etap i kliknij znak plus, aby dodać nowy etap.
Przenieś dokument na inny etap. Formularz dokumentu można przenieść na dowolny etap. Aby to zrobić, przytrzymaj element myszką i przeciągnij go w wybrane miejsce.
Wyszukaj dokument. Użyj filtra, aby szybko wyszukać dokument. Kliknij pasek wyszukiwania i wybierz wartości pól.
Utwórz własny filtr i zapisz go. Na przykład znajdź elementy należące do konkretnej osoby odpowiedzialnej. Zapisz filtr, aby nie konfigurować pola i wartości za każdym razem.
Możesz także wyszukać dokument za pomocą paska wyszukiwania. Wpisz słowo lub jego część.
Skonfiguruj formularz podglądu dokumentu. Aby mieć pewność, że w Kanbanie będą wyświetlane jedynie ważne informacje, skonfiguruj formularz podglądu dokumentu.
Kliknij Ustawienia (⚙️) > Ustawienia Kanban > Konfiguruj pola formularza widoku, wybierz potrzebne pola i zapisz zmiany.
Wybrane pola pojawią się w formularzu podglądu dokumentu.