Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Ograniczenie dotyczące uruchamiania procesów workflow w CRM

W Bitrix24 istnieje ograniczenie dotyczące uruchamiania procesów workflow w CRM: nie więcej niż dwa procesy na jeden element jednocześnie. Na przykład, jeśli deal ma już uruchomione dwa procesy workflow, trzeci można uruchomić dopiero po zakończeniu jednego z bieżących.

Ograniczenie to zapewnia stabilną pracę Bitrix24 i obowiązuje we wszystkich planach wersji w Chmurze.

Limity dotyczące liczby jednocześnie uruchomionych procesów workflow w CRM nie dotyczą wersji Bitrix24 On-Premise.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Typowe błędy popełniane podczas tworzenia procesów biznesowych Workflow dla automatycznej odpowiedzi i e-maili kontynuujących CRM Workflow CRM: przegląd Jak dodać inteligentny skrypt do workflow Proces biznesowy dla wygranych zamkniętych deali Automatyczne przypisywanie leadów przy użyciu procesu biznesowego