Narzędzie Marketing w Bitrix24 to zestaw funkcji do zarządzania kampaniami marketingowymi, komunikacji z klientami oraz analizy efektywności działań marketingowych. Aby dostęp do narzędzia mieli tylko odpowiedni pracownicy, skonfiguruj uprawnienia dostępu.
Cennik Bitrix24
Domyślnie tylko administrator Bitrix24 ma dostęp do konfigurowania uprawnienia dostępu, ale może także zezwolić na konfigurowanie uprawnień innym pracownikom.
Aby to zrobić,
- Otwórz sekcję Marketing,
- Kliknij Więcej,
- Wybierz Uprawnienia dostępu.
Wybierz lejek sprzedażowy. Możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do wszystkich lejków sprzedażowych jednocześnie lub do poszczególnych. Kliknij Wszystkie lejki i wybierz lejek, do którego chcesz określić dostęp. Na przykład pracownicy będą mogli wysyłać kampanie e-mailowe z lejka Obsługa, natomiast z pozostałych lejków to działanie będzie niedostępne.
Określ role. Rola to zestaw uprawnień dostępu przypisanych użytkownikowi. Domyślnie w Marketingu są trzy role.
- Administrator: ma dostęp do wszystkich funkcji Marketingu.
- Przełożony: nie ma dostępu do szablonów, czarnej listy i ustawień.
- Menedżer: nie ma dostępu do szablonów, czarnej listy, ustawień. Nie może przeglądać klientów w sekcjach Kampanie, Reklamy i Segmenty.
Jeśli standardowe role nie odpowiadają, możesz je edytować lub utworzyć nowe. Kliknij opcję Utwórz rolę i wprowadź nazwę.
Wybierz pracowników. Role standardowe lub niestandardowe można przypisać do kilku kategorii użytkowników, klikając + pod nazwą roli.
- Ostatnie: pracownicy, których ostatnio szukano w dowolnym narzędziu Bitrix24.
- Grupy robocze: wszystkie grupy z twojego Bitrix24.
- Moje grupy: grupy, w których uczestniczysz.
- Pracownicy i działy: działy ze struktury firmy lub konkretni pracownicy.
- Szukaj: znaleźć dowolnego pracownika, dział lub grupę.
Skonfiguruj uprawnienia. Możesz skonfigurować dostęp do następujących sekcji:
- Kampanie: twórz i uruchamia kampanie e-mailowe i SMS, wyświetlaj odbiorców kampanii.
- Reklamy: wyświetlaj kampanie reklamowe, zarządzaj kampaniami reklamowymi na Facebooku oraz w Google AdWords.
- Segment: uprawnienia dostępu do segmentów, leadów oraz zestawów adresowych.
- Zwiększenie sprzedaży: twórz, uruchamiaj, zatrzymuj narzędzie zwiększania sprzedaży, przeglądaj listę utworzonych leadów i deali.
- Szablony: edytuj i wyświetlaj szablony kampanii.
- Czarna lista: edytuj i wyświetlaj czarną listę.
- Start: wyświetlaj stronę początkową sekcji Marketing.
- Ustawienia: edytuj ustawienia, w tym uprawnienia dostępu.
Wybierz, jakie uprawnienia dostępu chcesz ustawić dla każdej roli i przesuń przełącznik obok tych, których potrzebujesz. Kliknij Zapisz.
- Narzędzie Marketing w Bitrix24 to zestaw funkcji do zarządzania kampaniami marketingowymi, komunikacji z klientami oraz analizy efektywności działań marketingowych.
- Aby dostęp do narzędzia mieli tylko odpowiedni pracownicy, skonfiguruj uprawnienia dostępu.
- Możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do wszystkich lejków sprzedażowych jednocześnie lub do poszczególnych.
- Domyślnie tylko administrator Bitrix24 ma dostęp do konfigurowania uprawnienia dostępu, ale może także zezwolić na konfigurowanie uprawnień innym pracownikom.
- Domyślnie w Marketingu są trzy role: Administrator, Przełożony, Menedżer. Jeśli standardowe role nie odpowiadają, możesz je edytować lub utworzyć nowe.
- Role standardowe lub niestandardowe można przypisywać poszczególnym pracownikom, grupom lub działam.