Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Uprawnienia dostępu do Marketingu CRM

Narzędzie Marketing w Bitrix24 to zestaw funkcji do zarządzania kampaniami marketingowymi, komunikacji z klientami oraz analizy efektywności działań marketingowych. Aby dostęp do narzędzia mieli tylko odpowiedni pracownicy, skonfiguruj uprawnienia dostępu.

Konfigurowanie uprawnień dostępu do Marketingu Bitrix24 nie jest dostępne we wszystkich planach taryfowych.
Cennik Bitrix24

Domyślnie tylko administrator Bitrix24 ma dostęp do konfigurowania uprawnienia dostępu, ale może także zezwolić na konfigurowanie uprawnień innym pracownikom.
Aby to zrobić,

  1. Otwórz sekcję Marketing,
  2. Kliknij Więcej,
  3. Wybierz Uprawnienia dostępu.

Wybierz lejek sprzedażowy. Możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do wszystkich lejków sprzedażowych jednocześnie lub do poszczególnych. Kliknij Wszystkie lejki i wybierz lejek, do którego chcesz określić dostęp. Na przykład pracownicy będą mogli wysyłać kampanie e-mailowe z lejka Obsługa, natomiast z pozostałych lejków to działanie będzie niedostępne.

Określ role. Rola to zestaw uprawnień dostępu przypisanych użytkownikowi. Domyślnie w Marketingu są trzy role.

  • Administrator: ma dostęp do wszystkich funkcji Marketingu.
  • Przełożony: nie ma dostępu do szablonów, czarnej listy i ustawień.
  • Menedżer: nie ma dostępu do szablonów, czarnej listy, ustawień. Nie może przeglądać klientów w sekcjach Kampanie, Reklamy i Segmenty.

Jeśli standardowe role nie odpowiadają, możesz je edytować lub utworzyć nowe. Kliknij opcję Utwórz rolę i wprowadź nazwę.

Wybierz pracowników. Role standardowe lub niestandardowe można przypisać do kilku kategorii użytkowników, klikając + pod nazwą roli.

  • Ostatnie: pracownicy, których ostatnio szukano w dowolnym narzędziu Bitrix24.
  • Grupy robocze: wszystkie grupy z twojego Bitrix24.
  • Moje grupy: grupy, w których uczestniczysz.
  • Pracownicy i działy: działy ze struktury firmy lub konkretni pracownicy.
  • Szukaj: znaleźć dowolnego pracownika, dział lub grupę.
Jeśli użytkownik ma wiele ról z różnymi poziomami uprawnień, będzie miał uprawnienia roli z najbardziej zaawansowanym dostępem. Na przykład, jeśli w jednej roli pracownik nie ma dostępu do tworzenia kampanii e-mailowych, a w innej roli ma, będzie mógł je tworzyć.

Skonfiguruj uprawnienia. Możesz skonfigurować dostęp do następujących sekcji:

  • Kampanie: twórz i uruchamia kampanie e-mailowe i SMS, wyświetlaj odbiorców kampanii.
  • Reklamy: wyświetlaj kampanie reklamowe, zarządzaj kampaniami reklamowymi na Facebooku oraz w Google AdWords.
  • Segment: uprawnienia dostępu do segmentów, leadów oraz zestawów adresowych.
  • Zwiększenie sprzedaży: twórz, uruchamiaj, zatrzymuj narzędzie zwiększania sprzedaży, przeglądaj listę utworzonych leadów i deali.
  • Szablony: edytuj i wyświetlaj szablony kampanii.
  • Czarna lista: edytuj i wyświetlaj czarną listę.
  • Start: wyświetlaj stronę początkową sekcji Marketing.
  • Ustawienia: edytuj ustawienia, w tym uprawnienia dostępu.

Wybierz, jakie uprawnienia dostępu chcesz ustawić dla każdej roli i przesuń przełącznik obok tych, których potrzebujesz. Kliknij Zapisz.


W skrócie
  • Narzędzie Marketing w Bitrix24 to zestaw funkcji do zarządzania kampaniami marketingowymi, komunikacji z klientami oraz analizy efektywności działań marketingowych.
  • Aby dostęp do narzędzia mieli tylko odpowiedni pracownicy, skonfiguruj uprawnienia dostępu.
  • Możesz skonfigurować uprawnienia dostępu do wszystkich lejków sprzedażowych jednocześnie lub do poszczególnych.
  • Domyślnie tylko administrator Bitrix24 ma dostęp do konfigurowania uprawnienia dostępu, ale może także zezwolić na konfigurowanie uprawnień innym pracownikom.
  • Domyślnie w Marketingu są trzy role: Administrator, Przełożony, Menedżer. Jeśli standardowe role nie odpowiadają, możesz je edytować lub utworzyć nowe.
  • Role standardowe lub niestandardowe można przypisywać poszczególnym pracownikom, grupom lub działam.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak pracować z bazą klientów Jak skonfigurować sekcję Marketing Twórz segmenty klientów dla kampanii marketingowych