Możesz wysyłać formularze danych kontaktowych podczas komunikacji z klientami na czacie otwartych kanałów. Po wypełnieniu formularza przez klienta, wszystkie informacje zostaną zapisane w CRM.
Utwórz formularz internetowy CRM
Dodaj formularz kontaktowy do czatu na żywo
Podłącz Czat na żywo z formularzem kontaktowym do widżetu swojej witryny, aby zbierać dane o klientach odwiedzających Twoją witrynę lub sklep internetowy.
Aby dodać formularz danych kontaktowych do widżetu czatu na żywo, przejdź do ustawień otwartego kanału i w sekcji Automatyczne działania zaznacz pole Skorzystaj z formularza CRM.
Jak dodać formularz danych kontaktowych do czatu na żywo
Klient zobaczy formularz w widżecie witryny od razu po otwarciu lub po pierwszej wiadomości. Tryb wyświetlania formularza zależy od ustawień otwartego kanału Czat na żywo.
Wyślij formularz kontaktowy z czatu otwartych kanałów
Możesz wysłać aktywny formularz danych kontaktowych podczas komunikacji z klientem z dowolnego czatu otwartych kanałów.
Kliknij przycisk Otwórz listę formularzy CRM na czacie otwartych kanałów i wyślij do klienta potrzebny formularz.
Jak wysłać formularz kontaktowy do klienta z czatu otwartych kanałów
Klient zobaczy link do formularza kontaktowego. Po kliknięciu linku otworzy się wysłany formularz.
Wyślij formularz kontaktowy przez Centrum Sprzedaży
Możesz wysłać formularz kontaktowy CRM podczas komunikacji z klientem na czacie otwartych kanałów przez Centrum Sprzedaży.
Aby to zrobić, na czacie otwartego kanału kliknij przycisk Zacznij sprzedawać. W sekcji Formularze CRM wybierz formularz danych kontaktowych, którego potrzebujesz.
Jak wysłać formularz kontaktowy do klienta przez Centrum Sprzedaży
Co się stanie, gdy klient wypełni i wyśle formularz
Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz wiadomości systemowe na czacie otwartych kanałów informujące o utworzeniu nowego elementu CRM. Jeśli masz już element CRM z tymi danymi, formularz połączy dane z istniejącym elementem. W elemencie CRM zobaczysz link do czatu otwartych kanałów.
- Możesz wysyłać formularze danych kontaktowych podczas komunikacji z klientami na czacie otwartych kanałów. Po wypełnieniu formularza przez klienta, wszystkie informacje zostaną zapisane w CRM.
- Podłącz Czat na żywo z formularzem kontaktowym do widżetu swojej witryny, aby zbierać dane o klientach odwiedzających Twoją witrynę lub sklep internetowy.
- Możesz wysłać aktywny formularz danych kontaktowych podczas komunikacji z klientem z dowolnego czatu otwartych kanałów, klikając Otwórz listę formularzy CRM.
- Możesz wysłać formularz kontaktowy CRM podczas komunikacji z klientem na czacie otwartych kanałów przez Centrum Sprzedaży. Kliknij Zacznij sprzedawać i w sekcji Formularze CRM wybierz potrzebny formularz.
- Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz wiadomości systemowe na czacie otwartych kanałów informujące o utworzeniu nowego elementu CRM.