Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Formularze danych kontaktowych w otwartych kanałach

Możesz wysyłać formularze danych kontaktowych podczas komunikacji z klientami na czacie otwartych kanałów. Po wypełnieniu formularza przez klienta, wszystkie informacje zostaną zapisane w CRM.
Utwórz formularz internetowy CRM

W tym artykule omówimy:

Dodaj formularz kontaktowy do czatu na żywo

Podłącz Czat na żywo z formularzem kontaktowym do widżetu swojej witryny, aby zbierać dane o klientach odwiedzających Twoją witrynę lub sklep internetowy.

Aby dodać formularz danych kontaktowych do widżetu czatu na żywo, przejdź do ustawień otwartego kanału i w sekcji Automatyczne działania zaznacz pole Skorzystaj z formularza CRM.
Jak dodać formularz danych kontaktowych do czatu na żywo

Klient zobaczy formularz w widżecie witryny od razu po otwarciu lub po pierwszej wiadomości. Tryb wyświetlania formularza zależy od ustawień otwartego kanału Czat na żywo.


Wyślij formularz kontaktowy z czatu otwartych kanałów

Możesz wysłać aktywny formularz danych kontaktowych podczas komunikacji z klientem z dowolnego czatu otwartych kanałów.

Kliknij przycisk Otwórz listę formularzy CRM na czacie otwartych kanałów i wyślij do klienta potrzebny formularz.
Jak wysłać formularz kontaktowy do klienta z czatu otwartych kanałów

Klient zobaczy link do formularza kontaktowego. Po kliknięciu linku otworzy się wysłany formularz.


Wyślij formularz kontaktowy przez Centrum Sprzedaży

Możesz wysłać formularz kontaktowy CRM podczas komunikacji z klientem na czacie otwartych kanałów przez Centrum Sprzedaży.

Aby to zrobić, na czacie otwartego kanału kliknij przycisk Zacznij sprzedawać. W sekcji Formularze CRM wybierz formularz danych kontaktowych, którego potrzebujesz.
Jak wysłać formularz kontaktowy do klienta przez Centrum Sprzedaży


Co się stanie, gdy klient wypełni i wyśle ​​formularz

Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz wiadomości systemowe na czacie otwartych kanałów informujące o utworzeniu nowego elementu CRM. Jeśli masz już element CRM z tymi danymi, formularz połączy dane z istniejącym elementem. W elemencie CRM zobaczysz link do czatu otwartych kanałów.

W ustawieniach formularza CRM możesz określić, które elementy zostaną utworzone w CRM: lead, kontakt, deal i kontakt, oferta i kontakt.

W skrócie
  • Możesz wysyłać formularze danych kontaktowych podczas komunikacji z klientami na czacie otwartych kanałów. Po wypełnieniu formularza przez klienta, wszystkie informacje zostaną zapisane w CRM.
  • Podłącz Czat na żywo z formularzem kontaktowym do widżetu swojej witryny, aby zbierać dane o klientach odwiedzających Twoją witrynę lub sklep internetowy.
  • Możesz wysłać aktywny formularz danych kontaktowych podczas komunikacji z klientem z dowolnego czatu otwartych kanałów, klikając Otwórz listę formularzy CRM.
  • Możesz wysłać formularz kontaktowy CRM podczas komunikacji z klientem na czacie otwartych kanałów przez Centrum Sprzedaży. Kliknij Zacznij sprzedawać i w sekcji Formularze CRM wybierz potrzebny formularz.
  • Po wypełnieniu formularza przez klienta otrzymasz wiadomości systemowe na czacie otwartych kanałów informujące o utworzeniu nowego elementu CRM.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Jak wysłać formularz kontaktowy do klienta z czatu otwartych kanałów