Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Aktualności
Bezpieczeństwo w Bitrix24
Rejestracja i autoryzacja
Poczta
Zadania i projekty
Dysk
Kalendarz
Komunikator Bitrix24
Jak zacząć
Grupy robocze
CRM
Bitrix24 Market
Strony internetowe
Firma
Automatyzacja
Marketing
Zarządzanie asortymentem produktów
Ustawienia
Subskrypcja
Aplikacja desktopowa
Mój profil
Centrum Kontaktowe
Analityka CRM
Baza Wiedzy
CRM + Sklep internetowy
Wsparcie Bitrix24
Enterprise
AI CoPilot
Bitrix24 On-premise
e-Podpis
e-Podpis w HR
Telefonia
Kreator BI
Strona startowa: Vibe
Sklep online
Workflow
Centrum Sprzedaży
Kwestie ogólne
Collaby
Rezerwacja online
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24 Helpdesk

Bitrix24 ma nowy interfejs. Obrazy w artykułach mogą różnić się od obecnego projektu konta. Wkrótce je zaktualizujemy.

Ocena jakości obsługi w otwartych kanałach

Ocena jakości obsługi pokazuje, jak bardzo klienci są zadowoleni z komunikacji oraz jak przełożeni oceniają pracę operatorów.

Klienci mogą wystawić pozytywną lub negatywną ocenę bezpośrednio na czacie. Przełożeni oceniają pracę w skali pięciopunktowej i dodają komentarze. To pomaga poprawiać jakość obsługi i komunikacji.

Ocena jakości rozmowy z klientem oraz Ocena rozmowy przez przełożonego są dostępne nie we wszystkich planach.
Plany taryfowe

W artykule wyjaśnimy, jak:


Jak skonfigurować prośbę o ocenę od klienta

1–3. Przejdź do sekcji CRM > Klienci > Centrum Kontaktowe.
4–5. Wybierz kanał komunikacji i otwarty kanał, w którym chcesz włączyć prośbę o ocenę.
6. Kliknij Konfiguruj w sekcji Otwarty kanał i uprawnienia.
7. Przejdź do sekcji Ocena jakości.
8. Włącz opcję Poproś klienta, aby ocenił pracę konsultanta.
9. Skonfiguruj dodatkowe parametry, jeśli to potrzebne:

  • Pozwól użytkownikowi ocenić trwającą rozmowę — ta opcja jest dostępna tylko w czacie na żywo. Klient będzie mógł ocenić czat w trakcie rozmowy.
  • Zamknij sesję po otrzymaniu oceny od klienta — gdy operator zakończy czat, a klient go oceni, status na liście rozmów zmieni się na Rozmowa zakończona.
  • Włącz ograniczenie czasowe oceny rozmów — wybierz okres, w którym klient będzie mógł ocenić czat.
10. Skonfiguruj teksty dla prośby o ocenę od klienta (obowiązkowe dla wszystkich kanałów):
  • Dla czatu na żywo i Bitrix24.Network — maksymalnie 100 znaków w każdej frazie.
  • Dla innych kanałów — tekst musi zawierać cyfry 1 (dobrze) i 0 (źle). Na przykład: „Proszę ocenić jakość obsługi: 1 — dobrze, 0 — źle”. Jeśli zastąpisz 1 i 0 innymi słowami lub cyframi, ocena nie zadziała.

Jak klient może ocenić rozmowę

Klient może ocenić czat w trakcie rozmowy lub po jej zakończeniu. Po ocenie operator otrzyma powiadomienie w Bitrix24.

W trakcie rozmowy. Ta opcja jest dostępna tylko w czacie na żywo, jeśli włączono ustawienie Pozwól użytkownikowi ocenić trwającą rozmowę.

  1. Kliknij ikonę oceny w prawym górnym rogu czatu na żywo.
  2. Wybierz Pozytywną lub negatywną ocenę. Kliknij Oceń później, aby ocenić rozmowę później.
Po zakończeniu rozmowy:
  • W czacie na żywo i Bitrix24.Network — wybierz pozytywną lub negatywną ocenę.
  • W innych kanałach, na przykład WhatsApp lub Telegram — wyślij 1 (dobrze) lub 0 (źle).
7 Prośba o ocenę w czacie na żywo

Jak przełożony może ocenić rozmowę

Przełożony może ocenić pracę operatora w skali pięciopunktowej (1–5 gwiazdek) i dodać komentarz. Po tym operator otrzyma powiadomienie w Bitrix24.

Aby przełożony mógł przeglądać i oceniać czaty pracowników, otwórz mu dostęp do statystyk, historii i ocen rozmów w ustawieniach praw otwartych kanałów.
Jak skonfigurować uprawnienie dostępu do otwartych kanałów
  1. Przejdź do sekcji Rozmowy.
  2. Kliknij ikonę menu (≡) obok wybranej rozmowy. Wybierz, gdzie ocenić rozmowę: w historii czatu lub w oknie czatu.
    Jak pracować z listą rozmów w otwartych kanałach
W historii czatu.
  1. Kliknij Historia.
  2. Na końcu rozmowy wybierz liczbę gwiazdek i dodaj komentarz.
W oknie czatu.
  1. Kliknij Otwórz rozmowę.
  2. Na końcu rozmowy wybierz liczbę gwiazdek i dodaj komentarz.

Jak sprawdzić oceny

Dostęp do ocen zależy od uprawnień dostępu do listy rozmów. Na przykład operator zobaczy tylko swoje oceny, a przełożony lub administrator Bitrix24 — oceny wszystkich pracowników.

1. Przejdź do sekcji Rozmowy.
2. Kliknij Ustawienia (⚙️).
3–4. Wybierz pola Oceniono przez klientów i Ocena przełożonego.
5. Kliknij Dodaj.

14 Oceny od klienta i przełożonego na liście rozmów

Użyj filtra, aby zobaczyć tylko potrzebne oceny. Na przykład tylko pozytywne lub negatywne.

  1. Kliknij pasek Filtrowanie i wyszukiwanie.
  2. Kliknij Dodaj pole.
  3. Wybierz pola Oceniono przez klientów i Ocena przełożonego.
  4. Wprowadź wartości pól. Na przykład, aby zobaczyć rozmowy z negatywnymi ocenami, w polu Ocena przełożonego wybierz wartości 1 i 2, a w polu Oceniono przez klientów wybierz Nie lubię.
  5. Kliknij Wyszukaj.
    Jak pracować z listą rozmów w otwartych kanałach

W skrócie

  • Ocena jakości obsługi pokazuje, jak bardzo klienci są zadowoleni z komunikacji oraz jak przełożeni oceniają pracę operatorów.
  • Aby włączyć ocenę jakości, przejdź do sekcji CRM > Klienci > Centrum Kontaktowe. Wybierz kanał i skonfiguruj sekcję Ocena jakości: włącz prośbę o ocenę, ustaw dodatkowe parametry i teksty dla różnych kanałów, jeśli to potrzebne.
  • Klient może ocenić czat w trakcie rozmowy lub po jej zakończeniu. Po ocenie operator otrzyma powiadomienie w Bitrix24.
  • Przełożony może ocenić pracę operatora w skali pięciopunktowej (1–5 gwiazdek) i dodać komentarz. Po tym operator otrzyma powiadomienie w Bitrix24.
  • Wszystkie oceny od klientów i przełożonego są dostępne w sekcji Rozmowy. Dostęp do ocen zależy od uprawnień dostępu do listy rozmów.
  • Użyj filtra, aby zobaczyć tylko potrzebne oceny. Na przykład tylko pozytywne lub negatywne.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Otrzymaj pomoc przy konfiguracji Bitrix24 od lokalnych specjalistów
ZNAJDŹ PARTNERA BITRIX24 W POBLIŻU
implementation_helper_man
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo