Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Otwarte kanały: Ocena jakości

Ocena jakości pomaga poprawić jakość usług i zwiększyć lojalność klientów. W Bitrix24 możesz skonfigurować ocenę jakości dla każdego otwartego kanału. Pracę konsultanta mogą oceniać zarówno klienci, jak i przełożeni.

Sprawdź, czy ta opcja jest dostępna w Twoim planie.
Plany Bitrix24

W tym artykule się dowiesz:


Gdzie znaleźć oceny od klientów i przełożonych

Aby zobaczyć oceny pracy konsultantów,

  1. Przejdź do CRM > Dodatki > Centrum Kontaktowe,
  2. Otwórz sekcję Rozmowy.
    Rozmowy
  3. W polach Oceniono przez klientów i Ocena przełożonego zobaczysz wydajność pracy konsultanta.

Skonfiguruj ocenę jakości usług przez klientów

Aby umożliwić klientom ocenianie rozmów, skonfiguruj ustawienia otwartego kanału.

  1. Przejdź do CRM > Klienci > Centrum kontaktowe. Wybierz sieć społecznościową lub komunikator.
  2. Kliknij Konfiguruj obok wybranego otwartego kanału.

Otwórz sekcję Ocena jakości i włącz opcję . W razie potrzeby aktywuj dodatkowe opcje:

: pozwala klientom ocenić wydajność konsultanta przed zamknięciem rozmowy.

: automatycznie kończy rozmowę, gdy klient oceni wydajność konsultanta.

: ogranicza czas na ocenę rozmów. Wybierz preferowaną liczbę dni w sekcji Użytkownicy mogą ocenić swoje rozmowy w ciągu.

Istnieją dwa rodzaje próśb o ocenę:

  1. Typ graficzny: używany tylko w kanałach Czat na żywo i Bitrix24 Network. Dostosuj tekst prośby o ocenę i automatyczną odpowiedź.
  2. Typ tekstowy: używany w innych kanałach komunikacji, takich jak Facebook, Telegram itd. Dostosuj tekst prośby o ocenę i automatyczną odpowiedź.

Gdy klient oceni rozmowę, odpowiedzialny konsultant otrzyma powiadomienie.


Skonfiguruj ocenę jakości usług przez przełożonych

Przyznaj dostęp do historii komunikacji i oceny rozmów przełożonemu, aby mógł oceniać pracę konsultantów.
Uprawnienia dostępu do otwartych kanałów

Przełożeni mogą oceniać rozmowy na dwa sposoby:

W historii wiadomości. Przejdź do sekcji Rozmowy, znajdź kolumnę Działania i kliknij Wydarzenia.

Przejrzyj historię wiadomości, a następnie kliknij ikonę gwiazdki (☆) w prawym górnym rogu, aby ocenić rozmowę.

Na czacie. Otwórz rozmowę w oknie czatu, klikając Rozpocznij rozmowę i oceń ją w specjalnym formularzu.

Odpowiedzialny pracownik otrzyma powiadomienie.


W skrócie
  • Ocena jakości pomaga poprawić jakość usług i zwiększyć lojalność klientów. W Bitrix24 możesz skonfigurować ocenę jakości dla każdego otwartego kanału.
  • Pracę konsultanta mogą oceniać zarówno klienci, jak i przełożeni w sekcji Centrum Kontaktowe > Rozmowy.
  • Aby umożliwić klientom ocenianie rozmów, skonfiguruj ustawienia otwartego kanału w sekcji Ocena jakości.
  • Przyznaj dostęp do historii komunikacji i oceny rozmów przełożonemu, aby mógł oceniać pracę konsultantów.
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Przykład pracy z listą Sale konferencyjne: jak utworzyć i zarezerwować Akceptuj płatności na czacie otwartych kanałów Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach Centrum Sprzedaży: pierwsze kroki e-Podpis w HR: skonfiguruj przypomnienia o nowym dokumencie Centrum Kontaktowe: podłącz otwarte kanały Śledzenie czatu w otwartych kanałach Formularz elementu CRM: możliwości i ustawienia Błąd: Aby podłączyć Instagram Direct, zezwól na dostęp do wiadomości na swoim koncie Instagram