Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing CRM
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Akceptuj płatności na czacie otwartych kanałów

Możesz odbierać płatności podczas rozmowy z klientem. Wygeneruj link do płatności i wyślij go do czatu otwartego kanału.
Centrum Sprzedaży: Pierwsze kroki

Gdy otrzymasz wiadomość od klienta, kliknij przycisk Zacznij sprzedawać na czacie otwartych kanałów.

Otworzy się strona CRM. Płatność i dostawa.

Wybierz produkt z katalogu lub utwórz nowy.

Możesz dodać cenę produktu, ilość, rabat i edytować jednostkę miary, jeśli to konieczne.

Następnie musisz podłączyć system płatności.
Podłącz systemy płatności w Centrum Sprzedaży

Bitrix24 automatycznie utworzy deal w ramach płatności. Możesz określić automatyczne działania po dokonaniu płatności, które zmienią etap deala.

Kliknij Wyślij. Wygenerowany link do płatności zostanie wysłany do klienta, a informacje o płatności pojawią się w utworzonym dealu.

Klient kliknie link i kliknie Zapłać. Na czacie i w formularzu deala pojawi się automatyczne powiadomienie.


W skrócie

  • Kliknij przycisk Zacznij sprzedawać na czacie otwartych kanałów.
  • Wybierz produkt z katalogu lub utwórz nowy. Dodaj cenę produktu, ilość, rabat i edytuj jednostkę miary.
  • Podłącz system płatności.
  • Określ automatyczne działania dla zmiany etapu deala.
  • Kliknij Wyślij. Klient może kliknąć link i zapłacić za zamówienie.

Polecane artykuły:
Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Centrum Kontaktowe: podłącz otwarte kanały Gotowe odpowiedzi w otwartych kanałach Aktualizacja planów Bitrix24 w Chmurze: zmiany od 1 sierpnia 2024 Sale konferencyjne: jak utworzyć i zarezerwować Błąd: Aby podłączyć Instagram Direct, zezwól na dostęp do wiadomości na swoim koncie Instagram Przykład pracy z listą Centrum Sprzedaży: pierwsze kroki Jak wygenerować plik HAR Jak wyeksportować i zaimportować witrynę Śledzenie czatu w otwartych kanałach