Centrum Sprzedaży to narzędzie do pracy z klientami na czatach i prowadzenia sprzedaży za pośrednictwem czatu.
Centrum Sprzedaży nie jest dostępne w archiwalnej wersji On-Premise Bitrix24.CRM.
Przejdź do sekcji CRM > Sprzedaż > Centrum sprzedaży.
Tutaj możesz:
- Przekazać klientom informacje o Twojej firmie.
Centrum Sprzedaży: strony informacyjne - Wysyłać formularze kontaktowe lub rezerwacyjne.
Rezerwacja usług przez czat - Tworzyć zamówienia, które klient może opłacić natychmiast.
Akceptuj płatności na czacie otwartych kanałów
Jak to działa
Podłącz komunikatory i sieci społecznościowe w sekcji Centrum Kontaktowe.
Podłącz otwarte kanały
Otrzymasz zapytania od klientów w komunikatorze Bitrix24. Wybierz odpowiednią stronę/formularz i wyślij do klienta.
Podłącz systemy płatności i wyślij bezpośredni link do strony z informacjami o zamówieniu, gdzie klient może dokonać płatności. Możesz także używać innych stron sprzedażowych obsługujących czat lub tworzyć nowe.
Podłącz systemy płatności w Sales Center
Polecane artykuły:
- Centrum Sprzedaży: pierwsze kroki
- Dodaj nowe strony do sklepu internetowego obsługującego czat
- Centrum Sprzedaży: sprzedaż za pomocą SMS