Przeczytaj FAQ
Nowości Bitrix24
Aktualizacje artykułów
Jak zacząć?
Wsparcie Bitrix24
Aktualności
Rejestracja i autoryzacja
Zadania i projekty
Komunikator Bitrix24
Grupy robocze
Kalendarze
Zarządzanie asortymentem produktów
Dysk
Baza Wiedzy
Poczta internetowa
Automatyzacja
CRM
Analityka CRM
Kreator BI
Marketing
Centrum Sprzedaży
Firma
Strony internetowe
Sklep online
Bitrix24.Market
Centrum Kontaktowe
Telefonia
Workflow
Ustawienia
Bitrix24 On-premise
Subskrypcja
AI CoPilot
Aplikacja desktopowa
CRM + Sklep internetowy
e-Podpis
e-Podpis w HR
Enterprise
Mój profil
Sales Intelligence
Logowanie
Twój Bitrix24
Autoryzuj się aby wejść
do swojego Bitrix24.
Wejdź

Bitrix24Care

Wrzesień 2024: Aktualizacje w artykułach

We wrześniu 2024 r. zaktualizowaliśmy istniejące i dodaliśmy nowe artykuły dotyczące różnych narzędzi Bitrix24.

Ostatnie aktualizacje:


Kreator BI

Opisaliśmy zestawy danych leadów i deali w Kreatorze BI i podaliśmy przykłady ich użycia.


Centrum Kontaktowe


Automatyzacja

Workflow

W ustawieniach workflow można ustawić dokładny czas wykonania zadania lub przełożyć zadanie na początek dnia pracy pracownika. Jeśli pracownicy pracują w różnych strefach czasowych, to pomoże w terminowym wykonywaniu zadań procesu.

Reguły i wyzwalacze w CRM

Centrum Sprzedaży


Grupy i projekty


Wsparcie Bitrix24


Sale konferencyjne


CRM


Filmy instruktażowe

Dodaliśmy na nasz kanał nowe krótkie filmy instruktażowe na temat narzędzi Bitrix24.

Czy te informacje były pomocne?
Pomoc specjalisty ds. integracji
To nie jest to, czego szukam
Skomplikowany i niezrozumiały tekst
Informacje są nieaktualne
Artykuł jest za krótki. Potrzebuję więcej informacji
Nie podoba mi się sposób działania tego narzędzia
Przejdź do Bitrix24
Nie masz konta? Utwórz za darmo
Powiązane artykuły
Obliczanie zysku Narzędzie diagnostyczne MTR Zestawy danych Kreatora BI: deale Otwarte kanały: najczęstsze błędy Logowanie do Bitrix24 przy użyciu kodu QR Bezpieczeństwo danych w Bitrix24.Docs Formularz elementu CRM: możliwości i ustawienia Jak wygenerować plik HAR Gdzie są przechowywane materiały grup i projektów Przykład pracy z procesami inteligentnymi